ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین فروشگاه فیسبوک از انواع پوشاک تا سس برگر را به مشتریان می‌فروشد

در سال های اخیر فضای کسب و کار به گونه ای پیش رفته که شرکت ها از هر روشی برای افزایش درآمد و البته گسترش برند خود استفاده می کنند که خبر تأسیس نخستین فروشگاه ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

در سال های اخیر فضای کسب و کار به گونه ای پیش رفته که شرکت ها از هر روشی برای افزایش درآمد و البته گسترش برند خود استفاده می کنند که خبر تأسیس نخستین فروشگاه فیسبوک هم از همین دسته است.

البته فیسبوک به صورت مستقل اقدام به تأسیس فروشگاه نکرده و در واقع بخشی از فضای فروشگاه های زنجیره ای میسیز در شهرهایی مانند آتلانتا، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سیاتل، پیتزبورگ و نیویورک را در اختیار خواهد گرفت تا محصولات کسب و کارهای کوچک را در آن عرضه کند.

فروشگاه فیسبوک

کمپانی فیسبوک در واقع تصمیم دارد با استفاده از طرح «فروشگاه در فروشگاه» میسیز، بیش از 100 برند دیجیتالی که در شبکه های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام فعالیت می کنند را به طور مستقیم در اختیار مشتریان قرار دهد.

فروشگاه فیسبوک بیش از 100 برند دیجیتالی فعال در شبکه های اجتماعی را عرضه می کند

به گفته مقامات شرکت، هدف از راه اندازی فروشگاه فیسبوک کمک به کسب و کارهای کوچک برای ارائه محصولات خود به صورت فیزیکی است؛ کاری که شاید بدون کمک خارجی برایشان ممکن نباشد. فروشگاه های فیسبوک که فعلاً تا پایان فوریه 2019 فعال خواهند بود، محصولات را در بازار میسیز عرضه کرده و هزینه های جانبی طرح را بر عهده می گیرند. در ضمن دکوراسیون فروشگاه هم به عهده فیسبوک بوده و برخی محصولات در قاب هایی مانند پست فیسبوک با دکمه های لایک و کامنت قرار می گیرند.

فروشگاه فیسبوک

جالب است بدانید که فضای تحت اختیار فیسبوک در فروشگاه های میسیز در نقاط مناسب و مساحت قابل توجه بوده و هر نوع محصولی از سس برگر تا البسه را عرضه می کند. در ضمن برخی از برندهای بزرگ مانند «The Honest Company» (متعلق به جسیکا آلبا) نیز در فروشگاه فیسبوک حضور یافته و محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

گفتنی است بنا به اظهارات میشل کلین، مدیر بازاریابی فیسبوک در آمریکای شمالی، این شرکت هنوز برنامه ای برای شراکت با سایر خرده فروشان نداشته و تصمیم اخیر نیز بیشتر به منظور تقویت ارتباطات میان فیسبوک، کاربران و کسب و کارهای آنلاین بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hosein n
    hosein n | ۲۰ آبان ۱۳۹۷

    دیگه خز و خیل تر از فیسبوک هم داریم مگه؟

مطالب پیشنهادی