ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنتن دهی آیفون
تکنولوژی

آیفون های آتی احتمالاً دارای بریدگی نمایشگر دایره ای خواهند بود

بر اساس پتنتی که به تازگی مشاهده شده به نظر می رسد احتمالاً اپل هم می خواهد راه سایر رقبای اندرویدی را در پیش بگیرد و از بریدگی نمایشگر دایره ای شکل در آیفون های ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بر اساس پتنتی که به تازگی مشاهده شده به نظر می رسد احتمالاً اپل هم می خواهد راه سایر رقبای اندرویدی را در پیش بگیرد و از بریدگی نمایشگر دایره ای شکل در آیفون های آتی بهره ببرد.

ظاهراً این پتنت هر چه کم حاشیه تر شدن نمایشگر را هدف گرفته است. تصویر جدیدی از این پتنت که توسط وبسات LetsGoDigital کشف شده در 8 نوامبر (17 آبان ماه) توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده تأیید شده است البته زمان ثبت آن به ماه ژوئن باز می گردد.

پتنت عمدتاً به نحوه ایجاد این حفره در شیشه و قرار گیری لنز دوربین در آن اشاره دارد اما به گوشی های هوشمند هم اشاره شده است. در حالی که تعبیه دوربین ها در زیر نمایشگرها حداقل در برهه کنونی چالش بزرگی برای تولید کنندگان به نظر می رسد اما انتظار می رود تعبیه یک یا دو سوراخ در مجموعه نمایشگر برای شرکت هایی از جمله اپل و سامسونگ فرایند چندان پیچیده ای نباشد. شاید در سال 2019 شاهد رونمایی از گوشی های متعددی با حفره ای در نمایشگر باشیم.

بریدگی نمایشگر

پیش از این تصویری از پتنت هواوی منتشر شده بود که خبر از حفره نمایشگر می داد. علاوه بر این سامسونگ از قصد خود برای تولید گوشی هایی با بریدگی های نمایشگر متنوع اینفینیتی یو، وی، او و نیز نیو اینفینیتی خبر داده بود. احتمال می رود در گلکسی اس 10 شاهد استفاده از نمایشگرهای اینفینیتی او باشیم.

در کنار این شرکت ها، طرح عجیب ایسوس از بردیگی نمایشگر مشاهده شده بود که بر اساس آن بریدگی نمایشگر نه در میانه بالایی دستگاه بلکه متمایل به سمت راست (تقریباً شبیه به نمونه نشان داده شده در پتنت اپل) طراحی شده بود. با این حال امیدواریم شاهد چنین طرحی از سوی شرکت ها نباشیم چرا که  هنگام روشن بودن نمایشگر به شدت توی ذوق کاربران می زند.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون XS Max توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی