ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیست چینی ها در خاک آمریکا؛ جیلی مالکیت Miller motorsport Park را بدست آورد

شرکت خودروسازی چینی جیلی که سرمایه گذاری عظیمی در شرکت های ولوو، لوتوس و دایملر انجام داده است، یک پیست اختصاصی را در یوتا آمریکا خریداری کرد. سابق بر این این پیست با نام Miller ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

شرکت خودروسازی چینی جیلی که سرمایه گذاری عظیمی در شرکت های ولوو، لوتوس و دایملر انجام داده است، یک پیست اختصاصی را در یوتا آمریکا خریداری کرد. سابق بر این این پیست با نام Miller motorsport Park شناخته می شد.

در واقع این اولین باری است که یک شرکت خارجی به خریداری یک پیست اتومبیل رانی در آمریکا می پردازد. پیش تر این خانواده Miller کنترل این پیست را در اختیار داشتند و در سال 2015 میلادی ادامه قرارداد 10 ساله خود را لغو کرده بودند. به همین دلیل این پیست به دنبال یک مالک جدید بود.

جیلی

در قدم اول قرار بود که این پیست و امکانات اطراف آن به صورت اجاره ای در اختیار جیلی قرار بگیرد. اما در ادامه این شرکت با نشان دادن علاقه وافر خود به این پیست توانست مالکان آن را برای فروش راضی کند. شرکت جیلی اعلام کرده است که آن ها از این قرار داد بسیار خوش حال هستند و استفاده مخصوصی از این پیست برای توسعه محصولات خود خواهند کرد و این پیست اتومبیل رانی گسترش خواهد یافت.

این پیست در حدود 2 کیلومتر مربع وسعت دارد. پیست UMC میزبان مسابقات مختلفی همچون Pirelli World Challenge 2018، Travis Pastranas Nitro و چندین همایش دیگر بوده است. جیلی برنامه های مختلفی برای این پیست در نظر گرفته است و به دنبال آن است تا با سرمایه گذاری دوباره آن را سودده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی