ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

داغ‌شدن بدنه و باگ در مکالمه تلفنی؛ مشکلات جدید پیکسل ۳

سری پیکسل ۳ گوگل در ادامه راه نسل قبلی هر روز با مشکلات جدیدی دست به گریبان می شود و حالا نوبت به داغ کردن شدید و باگ در پورت Type-C رسیده است. بر اساس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سری پیکسل ۳ گوگل در ادامه راه نسل قبلی هر روز با مشکلات جدیدی دست به گریبان می شود و حالا نوبت به داغ کردن شدید و باگ در پورت Type-C رسیده است.

بر اساس گزارش کاربران برخی پیکسل های ۳ و ۳ اکس ال حین شارژ شدن یا استفاده طولانی از دوربین به شدت داغ شده و خاموش می شوند. علاوه بر این باگ دیگری در خروجی صورتی پورت Type-C هردو مدل باعث ایجاد بازخورد صوتی هنگام مکالمه تلفنی از طریق هدفون می شوند. حلقه بازخورد صوتی زمان ایجاد می شود که صدا به صورت مستقیم و پیوسته به دستگاه گیرنده ارسال شود. این مشکل قبلا در سری پیکسل ۲ هم مشاهده شده بود.

تاکنون راه حلی قطعی برای این مشکل پیدا نشده و کاربران فارغ از پیکربندی صوتی، استفاده از دانگل های Type-C به جک ۳.۵ میلی متری یا پیکسل باد Type-C کماکان با آن مواجه هستند.پیکسل 3 ایکس الظاهرا این باگ صوتی به آداپتور یا هدفون های Type-C هم ارتباطی ندارد و در صورت استفاده از آنها برای برقراری تماس صوتی از  طریق گوشی های دیگر مشکل بازخورد صوتی وجود نخواهد داشت.

با توجه به این مسئله به نظر می رسد که مشکل از سخت افزار سری پیکسل ۳ یا بیس کدهای آن ناشی می شود. علی رغم شکایات بسیاری که از سوی کاربران این گوشی ها در سایت های مختلف مطرح شده، گوگل تاکنون راه حلی را برای ان ارائه نکرده است.

موبایل های جدید گوگل در روزهای اخیر شاهد مشکلات دیگری نظیر پدیدار شدن بریدگی نمایشگر دوم،  مشکل ذخیره تصاویر، مسائل مربوط به مدیریت حافظه و اعوجاج صدای اسپیکر نیز مواجه بودند که به گفته کمپانی سازنده برخی از آنها از طریق به روزرسانی های نرم افزاری قابل حل شدن هستند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل ۳ ایکس ال

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    این باگهای نرم افزاری طبیعی هست،، بنده دو سال هست از گوگل پیکسل یک استفاده میکنم بهترین گوشی هست که داشتم بدون هیچ مشکلی

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    مشکلاتش مثل اپدیت ماهانه از راه میرسه

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    ???

مطالب پیشنهادی