ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی مسافرتی
تکنولوژی

هرمسافر تنها مجاز به واردات یک تلفن همراه با کد ملی و شماره پاسپورت است

با اتصال سامانه ثبت گوشی‌های مسافری به سامانه نیروی انتظامی، از این پس هر مسافر، تنها امکان ثبت یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت. «حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

با اتصال سامانه ثبت گوشی‌های مسافری به سامانه نیروی انتظامی، از این پس هر مسافر، تنها امکان ثبت یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت.
«حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از راه اندازی سامانه ثبت گمرکی گوشی‌های مسافرتی خبر داد که مسافران می‌توانند گوشی‌هایی را که با خود وارد کرده‌اند را در این سامانه رجیستر کنند.

پیش از این هر مسافر محدودیتی برای ورود گوشی موبایل به کشور نداشت و می‌توانست با کدملی خود هرتعداد گوشی وارد کند. اما هم اکنون با هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی سامانه ثبت گوشی‌های مسافری با اتصال به سامانه نیروی انتظامی راه اندازی شد و از این پس هر مسافر، تنها امکان ثبت یک گوشی با کد ملی و شماره پاسپورت خود را خواهد داشت.

گوشی مسافرتی

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در این سامانه شخص مسافر، می‌تواند با پرداخت عوارض گمرکی نسبت به ورود گوشی به کشور و ثبت رجیستری آن اقدام کند، به مهر گفت:

«به این ترتیب در این سامانه تنها مسافرانی که وارد کشور می‌شوند، گوشی خود را با کارت ملی و شماره پاسپورت ثبت می‌کنند و از این طریق می‌توان جلوی ورود گوشی‌هایی که از طریق واردکنندگان موبایل و به اسم مسافری وارد کشور می‌شود را گرفت. تاکنون مشکل در اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی وجود داشت که هم اکنون این مشکل برطرف و سامانه فعال شده است که در نهایت با هماهنگی انجام شده، رجیستری و ثبت شناسه گوشی‌ها نیز اتفاق می‌افتد.»

رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر تصمیم جدید دولت برای واگذاری گوشی به نرخ دولتی در بازار به هر فرد با ارائه کارت ملی، اظهار بی‌اطلاعی کرد و تاکید کرد که مسئولیت نظارت و اعمال قوانین در بازار برعهده وزارت صنعت است و وزارت ارتباطات در این زمینه نقشی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • mehdi hd
    mehdi hd | ۴ آذر ۱۳۹۷

    هربلایی سر مردم میاد مقصرشون خودشونن

  • Hossein.moradinia
    Hossein.moradinia | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    واقعا می‌خوان بازار رو نابود کنن. وگرنه این کار غیر از ضرر زدن به مردم چه سودی می‌تونه داشته باشه؟

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

    یک سال اینده این خراب شده باید جالب باشه
    جهنم برای بهشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی