ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چگونه در Red Dead Redemption 2 کمپ خود را ارتقا دهیم؟

حتی اگر سال 1899 میلادی باشد و شما هم در نقش هفت‎تیرکش یک گروه تبهکار خطرناک قرار بگیرید، همچنان به مکانی برای استراحت و تفریح نیاز دارید. خانه ای که بیشتر شب ها را در ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

حتی اگر سال 1899 میلادی باشد و شما هم در نقش هفت‎تیرکش یک گروه تبهکار خطرناک قرار بگیرید، همچنان به مکانی برای استراحت و تفریح نیاز دارید. خانه ای که بیشتر شب ها را در آنجا سپری کنید، با خیال راحت سر روی بالشت بگذارید و نفسی تازه کنید. در مورد آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2، این خانه همان کمپ گروهی است که آرتور برای آن جانش را نیز فدا می کند.

اما کمپی که شما و دیگر اعضای گروه در آن زندگی می کنید، تنها مکانی برای جمع شدن و دیدن همدیگر نیست. برخی شب ها همگی با ساز و نوشیدنی دور آتش جمع می شوند، پیرسون، آشپز گروه، ظهرها برای آماده کردن ناهار آهویی پوست می کند و افرادی هم که حوصله شان سر رفته، پشت میز می شینند تا با پوکر یا چاقو بازی خود را سرگرم کنند.

فارغ از اتمسفر زنده کمپ و مینی گیم های آن، ارتقای این محیط دوست داشتنی نیز بر عهده شما است که هر کدام از این آپگریدها امکانات جدیدی را نیز آزاد می کند. حتی وظیفه تامین مایحتاج کمپ از جمله مهمات، لوازم پزشکی و غذا نیز تا حدودی بر دوش آرتور است.

اما راه های تامین مایحتاج کمپ و ارتقای کلی آن در نگاه اول به آن آسانی که فکرش را می کنید، نیست. بنابراین در ادامه به صورت جداگانه به توضیح هر بخش و نحوه کار با آن می پردازیم.

چطور مهمات و تجهیزات کمک های اولیه کمپ را تامین کنم؟

وقتی به داخل کمپ قدم می گذارید، در بالای تصویر با سه نماد مختلف رو به رو می شوید که بیانگر همان سه احتیاج اصلی نامبرده در بالا هستند. تامین غذا و خوراکی بسیار آسان است، ساده ترین و ابتدایی ترین روش این است که به دل طبیعت بزنید، حیوانی را شکار کنید و لاشه آن را روی اسب به کمپ ببرید.

آشپز کمپ که پیرسون نام دارد در نقشه با علامت قصابی مشخص شده، به پیش او بروید و با انتخاب گزینه Donate می توانید حیوان شکار کرده و یا هر آیتم خوردنی دیگری چون گوشت و پوست را به او و کمپ اهدا کنید. اما تجهیز کردن کمپ با مهمات و دارو کمی پیچیده تر است.

بازی در چند ساعت اولیه و تا حدود فصل دوم هیچ آموزشی در مورد دو نیاز دیگر کمپ نمی دهد و شما هم نیازی نیست نگران قرمز بودن نماد آن ها باشید، هیچ اتفاقی برای آرتور و یا هم گروهی هایش نمی افتد.

با رسیدن به یکی از مراحل اصلی بازی در همان چپتر، با هر استراوس (Herr Strauss)، مشاور مالی گروه بیشتر آشنا می شوید. او از آرتور می خواهد درست مانند مافیاهای ایتالیایی امروزی، به چند نفر از کسانی که از این گروه تبهکاری پول قرض کرده اند، سری بزند و طلبش را از آن ها بازپس بگیرد.

با تمام کردن این مرحله است که دفترچه ای به پشت چادر داچ، رئیس گروه، اضافه می شود که کنار آن نیز صندوقچه ای قرار دارد. آرتور و دیگر اعضای گروه می توانند از جیب خود مقداری پول یا اشیا قیمتی به کمپ اهدا کنند و حتی همه موظف هستند بخشی از سهم به دست آمده از سرقت ها را نیز در اختیار کمپ قرار دهند.

با استفاده از این پول ها و با باز کردن دفترچه می توانید برای کمپ مهمات و تجهیزات پزشکی بخرید و حتی گزینه ای برای خرید مواد خوراکی نیز وجود دارد که دیگر مجبور نباشید همیشه شکار کنید.

نکته جالب این است که هر چقدر بیشتر پول به کمپ اهدا کنید، بقیه افراد هم بیشتر تشویق می شوند تا کمک کنند و به همین طریق پول بیشتری جمع می شود.

چطور کمپ را ارتقا داده و بهتر کنیم؟

در همان محل ابتدایی کمپ که Horseshoe Overlook نام دارد، هفت گزینه اصلی وجود دارد که می توانید آن ها را ارتقا دهید که همگی نیز با آیکون های مختلف نمایش داده می شوند. علاوه بر چادر آرتور، آشپزخانه آقای پیرسون و مینی گیم هایی چون پوکر و چاقو بازی، نمادهایی دیگری نیز می بینید که عبارتند از:

  • دارو
  • تدارکات یا Provisions
  • مهمات
  • محل اسکان
  • ایستگاهی برای نگهداری اسب ها
  • مرغدانی
  • تجهیزات کار چرمی
  • قایق

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، با استفاده از سهم کمپ می توانید دارو، مهمات و مواد خوراکی بخرید و حتی در صورت کم شدن موجودی هر کدام، کافیست با انتخاب Restock آن را دوباره پر کنید.

 

اسکان یا همان Lodging مهم ترین بخشی است که باید بیشتر پول کمپ را به ان اختصاص دهید. اولین گزینه ارتقا مربوط به چادر داچ می شود که با انجام آن، دیگر اعضای گروه از آن پس پول بیشتری به گروه اهدا می کنند. اما ارتقا بعدی، قابلیت کلیدی و واجبی است که احتمالا مدت ها به دنبال آن می گشتید.

این آپگرید مختص چادر آرتور است که با آزاد کردن آن قابلیت Fast Travel بازی آزاد می شود. البته قابلیت فست تراول Red Dead Redemption 2 محدودتر از دیگر عناوین جهان باز است و تنها از همان کمپ و پشت چادر آرتور می توانید مکان هایی را که پیش تر از آن ها دیدن کردید، انتخاب کنید.

ساخت ایستگاهی برای نگهداری اسب ها یا Horse Station، ارتقا مفید دیگری است که می تواند بارها به کارتان آید. اگر اسب خود را گم کرده باشید، با ساخت این ایستگاه می توانید آن ها را به کمپ بازگردانید و حتی اسب های دیگر خود را نیز در آنجا نگهداری کنید. این آپگرید از این جهت حائز اهمیت است که بر خلاف نسخه قبلی، اگر اسب‎تان از شما دور باشد، دیگر نمی تواند صدای سوت شما را بشنود و در کسری از ثانیه ظاهر شود.

آخرین ارتقا کمپ مرغدانی است که بر خلاف تصور احتمالی‎تان، اتفاقا ساخت آن کمک زیادی به شما در بازی خواهد کرد. پیرسون (آشپز گروه) از این مرغدانی برای بهتر کردن غذای کمپ استفاده می کند و با خوردن این خوراک خوش‎مزه‎تر، نوار Dead Eye آرتور بهبود می یابد. البته بدیهتا مزیت دیگر این مرغدانی هم این است که می توانید سری به جوجه هایی بزنید که از این سمت به آن سمت رفته و جیک جیک می کنند.

با پشت سر گذاشتن مراحل داستانی بازی، آپگرید دیگری نیز به دفترچه اضافه می شود که البته با قیمت 450 دلاری‎اش، گران قیمت ترین ارتقا کمپ است. با خرید این ارتقا، قایقی به کمپ اضافه می شود که می توانید برای رفتن به دریا و دریاچه ها و ماهیگیری از آن استفاده کنید و دیگر مجبور نیستید در نزدیکی رودخانه ها برای پیدا کردن مکان مناسب واسه ماهیگیری پَرسه بزنید.

آزاد کردن وسایل کار چرمی (Leather Working Tools)

در آخرین صفحه دفترچه و درست بعد از ایستگاه نگهداری اسب ها و مرغدانی، گزینه ای به نام Leather Working Tools وجود دارد که برای آزاد کردن آن نیز باید 225 دلار هزینه کنید. با انتخاب این آپگرید، تجهیزات بهتری در اختیار پیرسون قرار می گیرد که با استفاده از آن ها می تواند برای آرتور کیف بزرگتر و بهتری بسازد.

علاوه‎ براین با استفاده از پوست حیواناتی که به کمپ می آورید، پیرسون می تواند وسایل تزیئنی مختلفی درست کند تا ظاهر کمپ به آن شکلی در آید که شما بیشتر می پسندید.

چطور خورجین اسب و کیف آرتور را ارتقا دهیم؟

کیف آرتور و خورجین اسب ها در دنیای Red Dead Redemption 2 شاید کمی جادویی باشد و بتواند آیتم های زیادی از گوشت خرس گرفته تا انواع نوشیدنی ها را در خود جا دهد اما ظرفیت این دو بسیار زودتر از آنچه که انتظارش را داشته باشید، به پایان می رسد و دیگر باید حسرت بی شمار آیتم دیگر را بخورید که نمی توانید نگهشان دارید.

برای دسترسی به کیف آرتور، دی پد را به سمت راست نگه دارید.

بنابراین کاملا ضروری است که بدانید چطور می توان کیف آرتور را ارتقا داد و یا اگر ظرفیت آن پر شد، باید چه کار کنید. برای دسترسی به کیف آرتور، باید D-Pad سمت راست را نگه دارید تا منوی اینونتوری آن باز شود. تمامی آیتم ها خوشبختانه در چندین تب مختلف دسته بندی شدند که تقریبا تمامی آن ها واضح و مشخص هستند. دسترسی به خورجین اسب هم دقیقا به همین شکل صورت می گیرد با این تفاوت که باید در نزدیکی او قرار بگیرید.

در ابتدای بازی Red Dead Redemption 2 تنها تعداد محدودی از انواع آیتم ها را می توانید با خود حمل کنید. تعداد مجاز نیز برای هر آیتم متفاوت است، برای مثال امکان حمل بیش از سه نوشیدنی وجود ندارد. برای همین از آنجایی که انواع نوشیدنی ها به راحتی در دنیای بازی پیدا می شوند، بسیار پیش می آید که با این پیغام مواجه می شوید که دیگر اجازه حمل تعداد بیشتری از این آیتم را ندارید.

برای آنکه بتوانید تعداد بیشتری نگهداری کنید، باید از آقای پیرسون بخواهید تا یک کیف جدید برای آرتور بسازد. هر کدام از این ارتقاها نیاز به سه پوست با کفیت حیوان دارد. برای پیدا کردن حیوان های سطح لجندری، آموزش قسمت بعدی یعنی راهنمای شکار را حتما از دست ندهید.

البته از یاد نبرید برای آنکه پیرسون بتواند تجهیزات شما را ارتقا دهد، ابتدا باید آپگرید مربوط به لوازم کار چرمی را که بالاتر توضیح داده شد، انجام دهید. برخی از ارتقاها در ابتدا قفل هستند و برای آزاد کردن آن ها باید وظایفی را هم انجام دهید.

لیست تمامی کیف های ارتقا یافته بازی و موارد مورد نیاز برای آن عبارتند از:

Tonics Satchel - مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، گوزن و گوزن قرمز (Elk)

Ingredients Satchel - کارهایی که باید انجام دهید: 5 لاشه حیوان به پیرسون اهدا کنید - مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، گورکن و سنجاب

Kit Satchel - مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، گوزن قرمز و پلنگ

Provisions Satchel - کارهایی که باید انجام دهید: واگن Provisions کمپ را دوبار ارتقا دهید - مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، گاومیش و راکون

Materials Satchel - کارهایی که باید انجام دهید: با استفاده از آتش کمپ سه رسپی مختلف درست کنید*. مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، گراز وحشی و ایگوانا

*در کمپ با زدن دکمه مثلث یا Y کنار آتش بنشینید و گزینه Craft را انتخاب کنید.

Valuables Satchel - مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، سگ آبی، خرگوش

Legend of the East Satchel - کارهایی که باید انجام دهید: تمامی کیف های قبلی را بسازید - مواد مورد نیاز: پوست بی نقص آهو، شیر کوهی و گرگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shayan khanmohammadi
    shayan khanmohammadi | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    ممنون از مطالب خوبتون درباره این شاهکار راکستار

مطالب پیشنهادی