ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریمستر بازی‌های خاطره انگیز Command and Conquer تایید شد [تماشا کنید]

ساعاتی قبل، شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، از نسخه‌های ریمستر سری Command and Conquer رونمایی کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این ناشر آمریکایی قرار است عناوین Command & Conquer: Tiberian Dawn و Command ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

ساعاتی قبل، شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، از نسخه‌های ریمستر سری Command and Conquer رونمایی کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این ناشر آمریکایی قرار است عناوین Command & Conquer: Tiberian Dawn و Command & Conquer: Red Alert را به صورت ریمستر بار دیگر برای پی سی عرضه کند.

ریمستر Command & Conquer: Red Alert علاوه بر نسخه‌ی اصلی بازی، شامل بسته‌های الحاقی Covert Ops ،Counterstrike و Aftermath نیز می‌شود که برای دسترسی‌ به آن‌ها به پرداخت هیچ مبلغ اضافی نیاز نخواهد بود.

در حدود یک ماه قبل جیم وِسِلا، یکی از مدیران الکترونیک آرتز، به صورت رسمی از ساخت ریمسترهای سری Command and Conquer خبر داده بود. وسلا در صحبت‌های خود گفته بود طرفداران این سری بازی‌ها برای نسخه‌ی موبایلی، یعنی Command & Conquer: Rivals چندان هیجان زده نیستند و به همین دلیل قصد دارند تا نسخه‌های قدیمی را ریمستر کنند.

شرکت الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرد وظیفه‌ی ساخت ریمسترهای سری Command and Conquer بر عهده‌ی استودیوی پتروگلیف گیمز خواهد بود. طبق صحبت‌های وسلا، بسیاری از اعضای تاثیر گذار تیم توسعه‌ی بازی در سال 1995 در حال حاضر در پتروگلیف گیمز مشغول به کار هستند. به همین دلیل نیز این استودیو برای ساخت ریمسترها انتخاب شد.

علاوه بر پتروگلیف گیمز، استودیو لِمِن اسکای نیز به الکترونیک آرتز در روند ساخت ریمسترهای سری Command and Conquer کمک خواهد کرد. این استودیو وظیفه دارد تا با به‌روزرسانی بازی‌ها، پشتیبانی از وضوح تصویر 4K را به آن‌ها اضافه کند.

وسلا هیچ تاریخ انتشاری را برای ریمسترهای سری Command and Conquer اعلام نکرد. طبق صحبت‌های او، روند ساخت ریمسترها هنوز آغاز نشده است. بنابراین طرفداران این سری باید مدت زمان طولانی‌ را برای تجربه‌ آن‌ها صبر کنند. در ادامه، وسلا از طرفداران قدیمی این سری بازی‌ خواست نظرها و پیشنهادهای خود پیرامون نسخه‌های ریمستر را از طریق کانال‌های ارتباطی همچون فروم ردیت به اشتراک بگذارند، زیرا حتما مورد بررسی خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی