ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از شیطان سیاه ژرمن ها؛ مرسدس AMG GT BLACK SERIES شکار شد

بالاترین رده و خاص ترین مدل های AMG را باید سری بلک مرسدس دانست. نسل قبلی مرسدس SLS در تعداد به نسبت قابل توجهی با وجود ممنوعیت واردات این نوع خودروها به کشور ما وارد ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

بالاترین رده و خاص ترین مدل های AMG را باید سری بلک مرسدس دانست. نسل قبلی مرسدس SLS در تعداد به نسبت قابل توجهی با وجود ممنوعیت واردات این نوع خودروها به کشور ما وارد شد و حتی پای مدل سری بلک آن نیز به کشورمان رسید. حال نسل جدید سوپرخودرو مرسدس بنز یعنی AMG GT در پیست نوربرگ رینگ با پوشش مخفی شونده سنگینی شکار شده است و با توجه به ظاهر خودرو حکایت از عرضه مدل سری بلک آن دارد.

در ماه سپتامبر نیز عکس هایی از تست یک AMG GT منتشر شد اما این بار این خودرو با ظاهر بسیار خشن تر که مربوط به استفاده از قطعات جدید آیرودینامیکی در بخش سپر و اسپیلتر است شکار شده و اضافه شدن بال بزرگ عقب نیز تاکیدی بر این ادعاست.

سری بلک مرسدس

در بخش خروجی اگزوز ها نیز شاهد 4 خروجی اگزوز با موقعیت مکانی متفاوت و احتمالا موقت هستیم. چرا که مدل های فعلی GT R از خروجی اگزوز قرار گرفته در بخش میانی بهره می برد.

در حال حاضر قوی ترین مدل AMG GT مدل GT R است که موتور 4 لیتری V-8 دو توربو آن توانایی تولید حداکثر قدرت 576 اسب بخار و 700 نیوتن متر گشتاور را داراست. مدل سری بلک احتمالا از قدرت و گشتاور مشابه با AMG E63 S برخوردار باشد. یعنی 603 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور که توسط جعبه دنده 7 سرعته دوال کلاچ که در محور عقب قرار گرفته است تنها به چرخ های عقب ارسال خواهد شد.

گفته می شود امکان استفاده از سیستم انتقال قدرت به هر چهارچرخ نیز برای اولین بار در این سری از محصولات مرسدس بنز درنظر گرفته شده تا گشتاور اضافی تولیدی موتور به نحو موثری کنترل شود. تا به حال مدل های مختلفی همچون CLK، C-Class، SL و SLS در سری بلک مرسدس عرضه شده اند. به احتمال بسیار زیاد از این سوپر خودرو در سال 2019 با مدل 2020 رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی