ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

چری آریزو 6 در نقاط مختلف کشور به نمایش درآمد

شرکت مدیران خودرو ، اخیرا برای محصول جدید خود یعنی آریز و 6 اقدام به برگزاری نمایشگاه خودرو در نقاط مختلف کشور نموده که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه گردیده است. این رویداد ابتدا ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

شرکت مدیران خودرو ، اخیرا برای محصول جدید خود یعنی آریز و 6 اقدام به برگزاری نمایشگاه خودرو در نقاط مختلف کشور نموده که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه گردیده است.
این رویداد ابتدا در شهر مشهد و پاساژ آرمیتاژ برگزار شد که با استقبال بسیار خوب شهروندان مشهدی روبرو شد، پس از مشهد، تهران و در پاساژ ارگ دومین نمایشگاه خودرو مدیران خودرو  برگزار گردید و هم اکنون این خودرو برای ورود به شیراز و انجام نمایشگاه خودرو در مجموعه خرید خلیج فارس و پس از آن برای انجام در شهرهای اصفهان –تبریز و بابل آماده میگردد.

موتور 1.5 لیتری توربو این خودرو که توسط شریک قدیمی چری یعنی شرکت معتبر AVL شکل گرفته، همراه با نسل جدید گیربکس های CVT چری که برای نخستین بار در خودروی آریزو 6 مورد استفاده قرار گرفته، از جدیدترین نوع تکنولوژی 9 سرعته استفاده میکند، که همخوانی بسیار خوبی با موتور خودرو داشته و شتاب و نرمی بیشتری در هنگام حرکت ایجاد مینماید، با باز کردن درب خودرو و مشاهده کنسول و حالت لمسی آن ناخودآگاه به یاد خودروهای مفهومی می افتید  که طراحی آن حس مدرن و کاربری همراه با تکنولوژی بالا را به شما نشان میدهد.

آریزو 6 دیجیاتو

از آپشن‌ های آریزو 6 می‌ توان به مواردی همچون سیستم‌ های ترمز و پایداریABS - EBD – TCS – HHC – DTC – EBA – ASR، 6 کیسه هوا، بلوتوث، کروز کنترل، سقف پانارومیک یا در مدل‌ های معمولی سانروف، مانیتور تمام لمسی مجهز به رهیاب ماهواره ‌ای، دوربین 360 درجه، دوربین عقب و جلو، سنسور پارک در جلو و عقب، سیستم رانندگی ECO، سنسور نور، فرمان برقی، کنترل سیستم باد لاستیک‌ ها TPMS، گرمکن صندلی ‌های جلو، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ‌ای، تهویه مطبوع اتوماتیک و دوگانه، صندلی برقی راننده و شاگرد و … اشاره کرد.

نکته جالب در ارزیابی های صورت گرفته ، اکثر مشتریان گمان برده بودند که آریزو 6 یک خودروی اروپایی بوده و بسیار مشابه خودروهای آلمانی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad_nj_p
    Javad_nj_p | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    قیافه و امکاناتش که خوبه مسئله قیمتشه

مطالب پیشنهادی