ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سریال Devil May Cry ساخته خواهد شد

با قاطعیت می‌توان گفت که سریال Devil May Cry در حال ساخت بوده و به زودی خبرهای جدیدی را در مورد آن خواهیم شنید. قرار است این سریال توسط تهیه کننده انیمیشن کسلوانیا ساخته شود. ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵

با قاطعیت می‌توان گفت که سریال Devil May Cry در حال ساخت بوده و به زودی خبرهای جدیدی را در مورد آن خواهیم شنید. قرار است این سریال توسط تهیه کننده انیمیشن کسلوانیا ساخته شود.

هنوز به طور کامل مشخص نشده که سریال Devil May Cry به کدام بخش از داستان این سری خواهد پرداخت اما طبق گفته‌های تهیه کننده باید منتظر کراس‌اور با انیمیشن کسلوانیا باشیم. نکته جالب در مورد مشترک بودن دنیای این دو IP به متفاوت بودن کمپانی‌های صاحب امتیاز آن‌ها برمی‌گردد.

به گفتی بسیاری، دلیل به وجود آمدن ایده ساخت سریال از سری DMC به موفقیت‌های کسلوانیا برمی‌گردد. سریال کسلوانیا پس از پخش موفق فصل دوم خود طی ماه‌های گذشته، سریعا برای فصل سوم هم تایید شد.

البته تمام موارد اشاره شده هنوز از سمت نتفلیکس تایید یا رد نشده‌اند و باید طی ماه‌های باقی مانده منتظر اطلاعات بیشتری در رابطه با این سریال مورد انتظار بمانیم.

سریال Devil May Cry
سریال کسلوانیا دل تعداد زیادی از طرفداران قدیمی این سری را به دست آورده است.

سابقه حضور فرنچایزهای کپکام در دنیای سینما و تلویزیون بیشتر از همه به سری رزیدنت اویل برمی‌گردد که البته عملکرد آن‌ چنان مورد ستایش طرفداران این سری پرطرفدار و حتی منتقدان نیست.

جدا از سریال تلویزیونی، زمان زیادی تا عرضه نسخه پنجم از سری Devil May Cry باقی نمانده. قرار است این بازی که طی نمایشگاه E3 امسال رونمایی شد، به خصوص برای طرفداران قدیمی سری DMC ساخته شده و المان‌های محبوب این مجموعه را باز گرداند.

داستان Devil May Cry 5 مانند قسمت‌های پیشین این سری به جدال میان شیاطین و فرشتگان در زمین برمی‌گرد: «سال‌ها از ورود ارتش‌های شیطانی به زمین می‌گذارد اما بار دیگر موج حملات شروع شده است. در چنین شرایطی، آخرین امید بشریت برای نجات، 3 شکارچی شیطان بوده که هر کدام دارای سبک و ویژگی‌های متفاوتی هستند».

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد. همچنین چندی پیش سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی پی‌سی منتشر شد.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • poison1364
    poison1364 | ۲۶ آبان ۱۳۹۷

    سریالی ۱۰ یا ۱۲ قسمتی از DMC تو یک‌فصل حدود هفت یا هشت سال پیش ساخته شد. ریتم خوبی داشت اما فیلمنامه پر از ضعف روایی بود!! البته من عاشق موزیک تیتراژش بودم.. امیدوارم اینبار بیشتر مورد اقبال قرار بگیره.

مطالب پیشنهادی