ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۱۰
تکنولوژی

احتمال تجهیز گلکسی نوت ۱۰ به نمایشگری غول‌پیکر با رزولوشن 4K

هنوز ماه ها تا معرفی گلکسی نوت ۱۰ باقی مانده اما بر اساس اطلاعاتی که منابع کره‌ای منتشر کرده اند ممکن است سال آینده با بزرگترین فبلت تاریخ سامسونگ مواجه شویم که نمایشگر آن حتی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هنوز ماه ها تا معرفی گلکسی نوت ۱۰ باقی مانده اما بر اساس اطلاعاتی که منابع کره‌ای منتشر کرده اند ممکن است سال آینده با بزرگترین فبلت تاریخ سامسونگ مواجه شویم که نمایشگر آن حتی از آیفون XS مکس ۶.۵ اینچی هم وسیع تر است.

زمانی که در سال ۲۰۰۹ کمپانی HTC از گوشی HD2 با نمایشگر ۴.۳ اینچی رونمایی کرد بسیاری فکر می کردند که موبایلی بزرگتر از آن در کار نخواهد بود اما تنها چند سال بعد سامسونگ با عرضه گلکسی نوت از مرز ۵ اینچ هم عبور کرد. امسال هم که شاهد عرضه گلکسی نوت ۹ با صفحه نمایش ۶.۴ اینچ و آیفون XS مکس با پنلی ۶.۵ اینچی بودیم، موبایلی که کمتر کسی فکر می کرد روزی به چنین ابعادی دست پیدا کند. با این حال گزارشات فعلی حاکی از این است که این روند به این زودی ها متوقف نخواهد شد. گلکسی نوت ۱۰

اخیرا یکی از سایت های کره ای با استناد به منابع مطلع مدعی شده که گلکسی نوت ۱۰ از نمایشگری ۶.۶۶ اینچی با رزولوشن 4K بهره خواهد برد که نوید نمایش با کیفیت انواع محتوا را به همراه دارد. اگرچه این پنل بسیار بزرگ به نظر می رسد اما کمپانی کره ای همین حالا در حال کار روی مدل موسوم به گلکسی F است که صفحه نمایشی انعطاف پذیر با ابعاد ۷.۳ اینچ دارد.

گلکسی نوت ۱۰ که با کد «داوینچی» در دست توسعه است به چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ مجهز خواهد شد. بر اساس بنچمارک آنتوتو اسنپدراگون ۸۱۵۰ دارای آرایش سه خوشه ای شامل یک هسته با کارایی بالا، ۳ هسته برای وظایف متوسط و در نهایت ۴ هسته با مصرف انرژی بهینه برای کارهای روزمره است.

از دیگر مشخصات احتمالی می توان به پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین اصلی سه گانه اشاره کرد و ظاهرا بر خلاف سال های گذشته به جای تابستان در بهار شاهد رونمایی از گلکسی نوت ۱۰ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۲۷ آبان ۱۳۹۷

    ایول ??

مطالب پیشنهادی