ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

به روز رسانی چری تیگو 7 برای بازار ایران؛ تجهیزات بیشتر برای سریعترین کراس اوور مونتاژی کشور

عرضه چری تیگو 7 جدید برنامه تازه مدیران خودرو برای هفته جاری است. اواخر تابستان سال گذشته بود که چری تیگو 7 به عنوان پرچمدار محصولات چری و مدیران خودرو در کشور با قیمتی در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

عرضه چری تیگو 7 جدید برنامه تازه مدیران خودرو برای هفته جاری است. اواخر تابستان سال گذشته بود که چری تیگو 7 به عنوان پرچمدار محصولات چری و مدیران خودرو در کشور با قیمتی در حدود 130 میلیون تومان عرضه شد و علیرغم شرایط نسبتا رقابتی بازار خودرو، با استقبال خوب هم میهنان مواجه گشت، اما حالا با گذشت یکسال از آن تاریخ شاهد افزایش قیمت این مدل به بیش از 280 میلیون تومان هستیم و مدیران خودرو نیز تصمیم گرفته تا با توجه به شرایط بازار و جایگزین شدن این خودرو در غیبت محصولات وارداتی، تیگو 7 را ارتقا داده و با تجهیزات بیشتری روانه بازار کند.

براساس اخبار موثق چری تیگو7 جدید، با تغییرات در فضای داخلی و آپشن ها راهی بازار خواهد گردید و شرکت مدیران خودرو ،روز 3 شنبه مورخ 29 آبان ماه این محصول را معرفی و فروش آن را آغاز خواهد نمود.

چری تیگو 7 جدید
از جمله تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو میتوان به رینگهای جدید با طراحی به روزتر ، رنگ صندلی ها و پوشش داشبورد به رنگ قهوه ایی تیره در کنار پوشش دربها از چرم قهوه ایی ، همچنین داشبورد خودرو از پوشش نرم و طرح جدید کنسول خودرو دانست که در مجموع خودرو را لوکس تر نموده است.
از سوی دیگر سیستم ترمز برقی و اتوهلد نیز به این خودرو اضافه شده که میتوان آنرا مزیت اصلی این مدل نسبت به رقبا دانست.

فروش تیگو7

گفتنی است که چری تیگو 7 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو به قدرت 147 اسب بخار سود می برد و به لطف گیربکس دوبل کلاچ شش سرعته اتوماتیک با شتاب صفر تا صدی در حدود 10.5 ثانیه در زمره کراس اوور های نسبتا چابک در شرایط فعلی بازار قلمداد می شود. به شکلی که در وضعیت فعلی و با حذف شدن پژو 2008 از لیست خودروهای ایران خودرو، کراس اوری سریعتر از این مدل در کشور مونتاژ نمی شود.

در رابطه با همین خودرو، مدیر روابط عمومی مدیران خودرو از وجود برخی آگهی های مشکوک با هدف کلاه برداری در وب سایت های مربوط به خرید و فروش خبر داده است و به نظر می رسد که در شرایط آشفته بازار کشور، عده ای قصد دارند تا با ترغیب مشتریان به خرید چری تیگو 7 زیر قیمت کمپانی، دست به کلاه برداری بزنند. از این رو مدیران خودرو اعلام کرده است که فروش خودروهای صفر کیلومتر با قیمتی کمتر از قیمت رسمی کمپانی باید با دقت نظر مشتریان همراه باشد، به خصوص که در پی عرضه چری تیگو 7 جدید در بازار، احتمال افزایش قیمت این خودرو نیز وجود دارد و بنابراین فروش با قیمت های کمتر از قیمت رسمی شرکت محل تردید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Hamid1352
    Hamid1352 | ۲۹ آبان ۱۳۹۷

    ماشین بسیار عالی هست که اصلا حس چینی بودن به آدم نمیده. هم در ظاهر، هم در سواری. شتاب، موتور و گریبکس، کیفیت متریال بکار رفته واقعا بالاست

  • آریا
    آریا | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    چه ملت بدبختی هستیم که ماشین چینی 280 میلیونه
    اگه چنگیز مغول هم دوباره حمله کرده بود به این روز نمیافتادیم

  • alirezatha
    alirezatha | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    این جمله کاملا غلطه
    هایما اس 7 توروبو با 200 اسب بخار قدرت حدود دو ثانیه شتاب بهتری داره

  • f_nh
    f_nh | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    همچین میگین سریع انگار که شتابش ۵ ثانیس
    با این شتاب افتضاحش

  • saeed_u
    saeed_u | ۲۸ آبان ۱۳۹۷

    حیف پول

مطالب پیشنهادی