ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پنل تاشو ال جی

ال جی برای هواوی پنل تاشو می سازد

کارشناسان صنعت اخیرا خبر داده اند که ال جی دیسپلی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آنها را دارد. به عنوان بخشی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

کارشناسان صنعت اخیرا خبر داده اند که ال جی دیسپلی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آنها را دارد. به عنوان بخشی از این تلاش های ادامه دار نیز منابع خبری ادعا کرده اند که LG Chem (واحد تولیدکننده مواد شیمیایی این شرکت) قصد سرمایه گذاری های گسترده روی کارخانه Cheongju خود از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی را دارد تا بر میزان تولید چسب، مشتقات و دیگر قطعات مورد نیاز این پنل ها اضافه کند.

در عین حال جزئیات زیادی پیرامون همکاری این غول کره ای با شیائومی ارائه نشده است اما گفته می شود هواوی قصد توسعه یک پنل تاشو ۶ اینچی را با همکاری ال جی دارد. این نمایشگر طبق خبرهای منتشر شده به سمت بیرون تا می شود و این یعنی هر دو نیمه نمایشگر زمانی که گوشی طراحی شده برای آن تا شده باشد قابل رویت هستند (نیمی از نمایشگر در بخش جلویی و نیم دیگر در بخش پشتی). با باز کردن دستگاه کاربران قادر خواهند بود که همزمان به هر دوی نمایشگرها دسترسی داشته باشند.

تولید انبوه نمایشگر تاشو لنوو در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ آغاز می شود

در عین حال کارهای بیشتری روی پنل های نمایشگر لنوو انجام گرفته و طبق گزارشات قرار است که این محصول که در واقع یک تبلت است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ به تولید انبوه برسد. این نمایشگر برخلاف محصول هواوی به سمت داخل تا می شود و هیچ نمایشگر بیرونی برای آن طراحی نشده است. در واقع لنوو به جای استفاده از یک پنل ثانویه در بخش بیرونی دستگاه، این محصول را به گونه ای طراحی کرده که بخشی از نمایشگر زمانی که به سمت داخل تا می شود قابل رویت باشد و دسترسی سریع به برخی اطلاعات را برای کاربران میسر کند. در واقع به موجب این طراحی بخشی از اطلاعات نوتیفیکیشن ها شامل تاریخ و ساعت از بیرون قابل مشاهده هستند. علاوه بر این با باز کردن دستگاه ابعاد نمایشگر آن به ۱۳.۶ اینچ می رسد که رزلوشنی برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل دارد.

اشاره کنیم که پیش از انتشار این گزارش خبر همکاری ال جی با لنوو برای ساخت یک پنل تاشو منتشر شده بود منتها در آن زمان حرف از یک تلفن هوشمند در میان بود. حال خبر رسیده که این شرکت قصد دارد با ساخت یک تبلت تاشونده ضمن بهبود دوام دستگاه صنعت تبلت های اندرویدی را نیز بار دیگر زنده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی