ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدل‌های گرانتر گلکسی S10 با پوشش سرامیکی عرضه می‌شوند

چندسالی می‌شود که سامسونگ از شیشه برای پشت گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کند و حال به نظر می‌رسد بعضی از مدل‌های گلکسی S10 به پوشش سرامیکی مجهز خواهند شد. بر اساس این شایعه، مدل خمیده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

چندسالی می‌شود که سامسونگ از شیشه برای پشت گوشی‌های پرچم‌دار خود استفاده می‌کند و حال به نظر می‌رسد بعضی از مدل‌های گلکسی S10 به پوشش سرامیکی مجهز خواهند شد.

بر اساس این شایعه، مدل خمیده ۵.۸ اینچی و مدل بزرگ‌تر ۶.۴۴ اینچی از پوشش سرامیکی در پشت خود بهره خواهند برد که در ابتدا در رنگ‌های مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

البته احتمال عرضه یک مدل دیگر از گلکسی S10 با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از 5G هم وجود دارد که این مدل هم از ماده سرامیک در جنس بدنه خود بهره‌مند خواهد شد.

استفاده از سرامیک می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشد. سرامیک برخلاف شیشه به سختی خش برمی‌دارد و نمونه پولیش شده‌ آن ظاهر درخشنده‌تری نسبت به شیشه خواهد داشت. همچنین بر خلاف فلز، این ماده سخت مشکلی برای انتقال امواج به‌وجود نخواهد آورد و در نتیجه شارژ بدون سیم گلکسی S10 هم ممکن خواهد بود.

گلکسی S10
طراحی جدید گلکسی S10 کار را برای تجربه بازی‌ها آسان‌تر می‌کند.

پیش از این هم شایعاتی در مورد پالت رنگی پرچمدار بعدی سامسونگ به بیرون درز کرده بود که بر اساس آن تنها در مدل پایه این گوشی باید شاهد حضور رنگ‌های سبز و زرد باشیم.

شایعات مربوط به گلکسی S10 بسیار زیاد هستند. هفته گذشته سایت کره ای TheElec مدعی شد گلکسی اس ۱۰ از نمایشگر اولد بدون هیچ حاشیه ای بهره خواهد برد. بر این اساس از لبه های بالا یا پایین هم خبری نبوده و به جای آن دو حفره کوچک در بالای نمایشگر تعبیه می‌شود. پیش از این هم شایعاتی در مورد تغییر جای دوربین سلفی در گلکسی S10 شنیده می‌شد.

بازار جهانی موبایل در رکود بزرگی به سر می‌برد و سامسونگ قصد دارد با نوآوری در گوشی‌های آتی خود جایگاهش به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده موبایل در جهان را حفظ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی