ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به قیمت عجیب و غریب پژو 207 صندوقدار در بازار تهران و کلان شهرهای کشور

نزدیک به دو هفته است که ایران خودرو سرانجام اقدام به عرضه محصول جدید خودروي 207i صندوقدار اتوماتیک نموده است. اما روند تغییرات قیمتی این خودرو تاکنون در بازار بسیار جالب بوده است. در ابتدا ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

نزدیک به دو هفته است که ایران خودرو سرانجام اقدام به عرضه محصول جدید خودروی 207i صندوقدار اتوماتیک نموده است. اما روند تغییرات قیمتی این خودرو تاکنون در بازار بسیار جالب بوده است. در ابتدا ایران خودرو قیمت شرکتی این خودرو را 104 میلیون تومان اعلام کرد که برای خریداران اولیه قیمت تمام شده حدود 86 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

پژو 207 صندوقدار

پژو 207 صندوقدار باید به رقابت با خودروهایی نظیر دنا پلاس، تندر پلاس، بسترن B30، ام جی 360 معمولی و نیز برلیانس H330 بپردازد و از آنجا که بسیاری از خانواده‌ های ایرانی به دنبال یک خودرو با فضای کافی برای سرنشینان هستند، 207 صندوق دار رقابت سختی با خودروهای یاد شده خواهد داشت.
پژو 207i صندوقدار اتوماتیک از بسیاری جهات با 206 صندوق دار یکسان است و تنها می تواند از نظر ظاهری اندکی نسبت به محصول قدیمی ایران خودرو متفاوت جلوه کند.
‏207i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد.

مهمترین ویژگی‌ های جدید پژو 207 صندوقدار فرمان برقی، دارای موتور کم مصرف TU5، مجهز به سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب (GPS)، غربیلک فرمان دارای کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو (دارای چراغ روز)، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب هستند.
سری اول این خودرو از سوی دلالان با قیمت 152 میلیون تومان قیمت گذاری شد و امید می رفت که پس از تحویل گسترده به مشتریان قیمت این خودرو با ریزش قیمت مواجه شود. اما التهابات اخیر بازار خودرو که از انتشار اخبار منفی در خصوص افزایش قیمت ناشی می شود، باعث عدم کاهش قیمت پژو 207 صندوق دار شده است و همچنان شاهد آگهی هایی با قیمت بیش از 140 میلیون تومان از این خودرو در وب سایت های خرید و فروش هستیم.

البته جالب آنکه قیمت خودروهای عرضه شده در تهران در حدود 150 میلیون تومان اعلام می شود و این در حالیست که برخی از خریداران در شهرهای دیگر، خودرو خود را با قیمتی در حدود 135 الی 140 میلیون تومان آگهی کرده اند. بنابراین شاید رفتن به یک سفر کوتاه برای خرید یک خودرو با 15 میلیون تومان قیمت کمتر، کاملا توجیه پذیر باشد و مشتریان واقعی این تمایل را نشان دهند تا به جای خرید از بازار گران تهران، به سراغ شهر های دیگر رفته و در بودجه خود صرفه جویی نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۵ آذر ۱۳۹۷

    زشت بود دیگه اس دی آخره زشتیه،اسمش میشه
    Peugeot 207i SD

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۵ آذر ۱۳۹۷

    این مملکت صحاب نداره که قیمت این زپرتی ۱۵۰ تومن باشه! مردم ما کارشون به جایی رسیده یه ۲۰۶ سوار میشن احساس سرمایه دار بودن دارن

  • dark season
    dark season | ۵ آذر ۱۳۹۷

    یعنی الان با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان ،قیمت مناسب میشود برای یک خودروی نهایت ۵۰ میلیونی؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی