ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن 724
نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی ۷۲۴؛ یک اپلیکیشن پرداخت همه کاره [همراه با بررسی ویدیویی]

این روز‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای انجام بسیاری از کار‌های بانکی، خرید شارژ و پرداخت قبوض به امری عادی تبدیل شده است. روز به روز به تعداد این اپلیکیشن‌ها اضافه می‌شود و شاید انتخاب ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

این روز‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای انجام بسیاری از کار‌های بانکی، خرید شارژ و پرداخت قبوض به امری عادی تبدیل شده است. روز به روز به تعداد این اپلیکیشن‌ها اضافه می‌شود و شاید انتخاب گزینه‌ی مناسب کمی دشوار باشد.

یکی از این اپ‌ها که اخیراً با ایجاد تغییرات بنیادین در رابط کاربری توانسته کار‌ها را از همیشه ساده‌تر کند، اپلیکیشن ۷۲۴ است. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی دقیق‌تر به این اپلیکیشن همه کاره داشته باشیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

اپلیکیشن ۷۲۴ همانطور که ادعا می‌کند یک اپلیکیشن پرداخت همه کاره است و این موضوع را از همان صفحه اول به خوبی به نمایش می‌گذارد. با استفاده از این اپ می‌توانید بسیاری از کار‌های بانکی را به سرعت انجام بدهید و به راحتی فرآیندهایی مثل کارت به کارت، خرید شارژ و خرید بسته‌های اینترنتی را به انجام برسانید. همچنین می‌توانید رسید تراکنش‌های خود را به روش‌های مختلف به اشتراک بگذارید و برای مخاطبان خود ارسال کنید.

رابط کاربری جدید این اپلیکیشن، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی بتوانید به محض ورود به اپلیکیشن، همه‌کاره بودن آن را متوجه شوید و این بزرگترین نکته قوت آن محسوب می‌شود. با ۷۲۴ در صورت انجام تراکنش‌های بانکی این شانس را خواهید داشت تا در قرعه کشی هفت جایزه ۲۴ میلیونی در هر ماه نیز شرکت کنید.

به محض ورود به اپلیکیشن ۷۲۴ شما می‌توانید صفحه‌ی خانه را ببینید که اصلی‌ترین صفحه این اپلیکیشن محسوب می‌شود و از این طریق می‌توانید تقریبا به تمام امکانات مهم اپ دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن ۷۲۴

با استفاده از ۷۲۴ می‌توانید به انجام کارت به کارت، شارژ سیم کارت، خرید بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت‌های مربوط به بیمه‌ی تأمین اجتماعی و بسیاری دیگر از خدمات مشخص شده بپردازید. البته این اپلیکیشن علاوه بر موارد گفته شده دارای طرح احسان هم هست که به طرق مختلف به شما کمک می‌کند تا بتوانید به حساب انواع مؤسسات خیریه به صورت آنلاین پول پرداخت کنید.

اما امکانات اپلیکیشن ۷۲۴ به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. بخش فروشگاه این اپلیکیشن دارای گزینه‌های جالبی است که می‌تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. این قسمت دارای ۶ گزینه است - که از بین آن‌ها می‌توان به پیشخوان مجوز‌های کشور، خرید بیمه موبایل و وسایل الکترونیک، خرید بیمه سامان و درخواست رتبه اعتباری اشاره کرد. البته دو گزینه‌ی خرید بلیط هواپیما و قطار غیر فعال بوده که در آپدیت‌های بعدی فعال خواهد شد.

یکی دیگر از بخش‌های جالبی که در این اپلیکیشن به چشم می‌خورد، گردونه‌ی شانس نام دارد که برای توسعه‌دهندگان این نرم افزار از اهمیت زیادی برخوردار است. این که در صفحه‌ی خانه و سطر اول و وسط کیف پول و شانس ظاهر شده نیز مصداق همین موضوع است.

کاربران با ورود به این بخش می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن برخی از جوایز جالب آن امتحان کنند. هر ۲۴ ساعت یک بار می‌توانید این گردونه شانس را بچرخانید و برنده جوایز مختلفی شوید؛ موضوعی که مطمئنا می‌تواند انگیزه خوبی برای ادامه خریدتان از ۷۲۴ باشد.

اپلیکیشن ۷۲۴

اپلیکیشن ۷۲۴ برای دادن انگیزه به مشتریان خود، به ازای هر تراکنش موفق یک شانس شرکت در قرعه کشی جوایز ماهانه هم ارائه می‌کند. با هر شانسی که دریافت می‌کنید، در قرعه‌کشی ۷ جایزه ۲۴ میلیونی شانس بیشتری برای برنده شدن دارید. با چرخاندن گردونه شانس، بخت خود را برای برنده شدن شانس یا شارژ کیف پول امتحان کنید. با دریافت جایزه نقدی، کیف پولتان در ۷۲۴ شارژ می‌شود که وقتی عدد آن به میزان کافی رسید قادرید از مبلغ بدست آمده برای خرید شارژ سیم کارت و بسته‌های اینترنتی استفاده کنید.

گردونه شانس در صفحه‌ای به نام ۷۲۴ پلاس قرار گرفته که یکی از بخش‌های جدید اپلیکیشن به شمار می‌آید. در این صفحه می‌توانید علاوه بر گردونه، بخش‌های دیگری را هم ببینید. دسترسی به تخفیف فروشگاه‌های طرف قرارداد با سپ کارت، تماشای برنامه‌های ویدئویی و شرکت در پیش‌بینی‌های مسابقات ورزشی از آیتم‌های جالب این قسمت به شمار می‌روند تا ۷۲۴ صرفا یک اپلیکیشن خدمات پرداخت معمولی نباشد.

همچنین در +۷۲۴ می توانید از تازه‌ های خبر و جشنواره‌ ها و جوایز مطلع شده و تعداد شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی‌ های ماهانه هم مشاهده نمایید. اما همانطور که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، اپلیکیشن ۷۲۴ به کاربران برای شرکت در امور خیریه هم کمک شایانی می‌کند.

اپلیکیشن ۷۲۴

کاربران می‌توانند با ورود به بخش احسان، لیستی از همه‌ی کمیته‌ها و مؤسسات خیریه‌ را مشاهده کنند و به راحتی نسبت به کمک به آن‌ها اقدام نمایند. سادگی در انجام این امر، هم می‌تواند حس خوبی به کاربران القا کند و هم در رواج بیشتر امور خیر تأثیر بسزایی بگذارد.

به طور کلی نسخه‌ی جدید ۷۲۴ یک اپلیکیشن پرداختی و خدماتی کامل است که انجام بسیاری از کار‌ها را ساده‌تر می‌کند. تغییرات صورت گرفته در رابط کاربری، خصوصاً در نسخه جدید بسیار مفید و کاربردی ظاهر شده‌اند تا بتوانید بیشتر از گذشته از انجام کار با آن لذت ببرید.

اگر می‌خواهید علاوه بر انجام ساده‌ی تراکنش‌های بانکی و پرداخت غیر حضوری قبوض،‌ شانس خود را در قرعه‌کشی‌ها هم امتحان کنید، ۷۲۴ می‌تواند اپلیکیشن مناسبی برای شما باشد. ضمناً فراموش نکنید که بعد از نصب اپلیکیشن، می‌توانید با مراجعه به بخش دوست به دوست از سایر دوستانتان هم برای نصب نسخه جدید اپلیکیشن دعوت کنید تا با این کار جایزه بگیرید.

724

724

سازنده: پرداخت الکترونیک سامان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 5.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Omid
    Omid | ۶ آذر ۱۳۹۷

    به نظر من محیط کاربریش اصلی خوب نیست و یه جورایی قدیمی هست . تو این قسمت هفت هشتاد بهتر هست با آپ ولی امکاناتش خوبه

  • Amirali223
    Amirali223 | ۶ آذر ۱۳۹۷

    به هیج اپ ایرانی اعتماد نیست....

مطالب پیشنهادی