ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ در شاهرود و ساوه
تکنولوژی

آغاز به کار اسنپ در دو شهر شاهرود و ساوه

ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ وسعت کاری خود را گسترش داده و حالا دو شهر جدید دیگر به مکان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است اضافه شده‌اند. شهرهای ساوه و شاهرود جدیدترین مسافرین اسنپ ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

ناوگان حمل و نقل اینترنتی اسنپ وسعت کاری خود را گسترش داده و حالا دو شهر جدید دیگر به مکان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است اضافه شده‌اند. شهرهای ساوه و شاهرود جدیدترین مسافرین اسنپ در مسیر کاری آن هستند و سامانه اسنپ هم برای مسافرین جدید خود تخفیفی در نظر گرفته تا بتوانند تجربه شیرین‌تری نسبت به اولین سفر خود پیدا کنند.

اسنپ همچنین خبر داده است که تا ششم دی ماه امسال در دو شهر شاهرود و ساوه اولین سفرهای کاربران رایگان خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای استفاده از این تخفیف ویژه، کد Salam-SS را در بخش «کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنند و یک سفر رایگان هدیه بگیرند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، اکنون اسنپ در ۸۳ شهر کوچک و بزرگ و ۲۶ استان کشورمان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند. از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند.

اسنپ در شاهرود و ساوه

اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند. «ژوبین علاقبند» نایب رئیس هیات مدیره اسنپ و همچنین مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران پیش از این گفته بود که این گروه در مجموع  تاکنون علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای ۲ هزار نفر، برای ۴۰۰ هزار ایرانی به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ در گوشی‌های اندرویدی از طریق فروشگاه‌های معتبر این سیستم‌عامل امکان‌پذیر است. کاربران سیستم‌عامل آی‌اواس نیز می‌توانند اپلیکیشن اسنپ را از این آدرس  دانلود کنند. همچنین برای افرادی که قصد درخواست سرویس به وسیله‌ رایانه را دارند، می‌توانند نسخه‌ وب‌ اپلیکیشن اسنپ را از این طریقدریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۶ آذر ۱۳۹۷

    خیلی خوبه که اسنپ داره کسب و کارش رو گسترش میده

مطالب پیشنهادی