ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت گذاری خودرو براساس 5 درصد زیر قیمت بازار توسط وزیر صنعت تکذیب شد

آخرین روز هفته گذشته، وزیر صنعت رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیح داد که در خصوص قیمت جدید خودروها در طی چند هفته گذشته اظهارنظر های فراوانی صورت گرفته و ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

آخرین روز هفته گذشته، وزیر صنعت رضا رحمانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران توضیح داد که در خصوص قیمت جدید خودروها در طی چند هفته گذشته اظهارنظر های فراوانی صورت گرفته و کارشناسان مختلف ایده ها و طرح های مختلفی را ارائه داده اند اما متاسفانه گاهاً در برخی موارد اطلاعات افراد دقیق نیست و برپایه حدس و گمان است. قیمت گذاری جدید خودروها پنج درصد زیر قیمت های کنونی بازار صحت ندارد.

بنابر گفته های او، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی کارشناسانه قیمت های جدید خودرو ها بوده و به زودی نتایج این بررسی ها منتشر خواهد شد. در خصوص صنعت خودروسازی تنها مبحث افزایش قیمت خودرو مطرح نیست بلکه موضوع اصلی ساماندهی این صنعت و بازار مربوط به آن است. بر این اساس نظر خودروسازان را نیز برای تدوین یک برنامه جامع خواسته ایم.

قیمت خودرو

رحمانی تاکید کرد:

خودروسازان باید چند برنامه را مد نظر داشته باشند و تعهد در آنها ایجاد شود؛ در این راستا تعیین قیمت خودرو فقط یکی از موارد است و علاوه بر آن داخلی سازی خودروها، ارتباط با قطعه سازان، کیفیت خودروها و عمل به برنامه ها و تعهدات نیز باید مدنظر باشد.

وی درخصوص قرارداد های پیش فروش قطعی نیز توضیح داد که خودروسازان باید در این راستا به تعهدات خود عمل کنند و در این رابطه هیچ تردیدی وجود ندارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در عین حال خاطرنشان کرد: آن دسته از خودروهایی که قیمت جدید دارند و مشمول قیمت گذاری اند نیز در دست بررسی هستند و در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گرفته اند که نتیجه این جلسه به زودی نهایی می شود و بطور قطع افزایش معقول قیمت خودرو ها که هم به نفع مردم است و هم به نفع صنعت خودروسازی تصویب خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • rezamo
    rezamo | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    امان از شبه خودرو ها اصولگرا و اصلاح طلبم نداره همتون گند زدید فقط میتونم بگم چقدر بی لیاقتید

  • Amirmohammad Javadi
    Amirmohammad Javadi | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

    هرچی تو این مملکت تکذیب شد بدون شک خبر قطعیه !
    علی برکت الله

مطالب پیشنهادی