ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
موبایل

انتشار تصویر زنده منتسب به مدل 5G گلکسی اس ۱۰

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ هر روز خبر و شایعه جدیدی پیرامون این موبایل منتشر می شود که از تغییرات اساسی در آن حکایت دارند و حالا نوبت به تصاویر زنده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ هر روز خبر و شایعه جدیدی پیرامون این موبایل منتشر می شود که از تغییرات اساسی در آن حکایت دارند و حالا نوبت به تصاویر زنده منتسب به مدل 5G آن رسیده است.

پیش از این خبرهایی از مجهز شدن گلکسی اس به نمایشگر حفره دار اینفینیتی او به گوش می رسید و در این تصویر افشا شده می توان نشانه هایی از آن را مشاهده کرد.

تصویر مذکور توسط Ice_Universe در توییتر منتشر شده و به گفته این افشاگر به تست ترمینال 5G سامسونگ مربوط می شود. به دو دلیل می توان این موبایل را گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفت. اول اینکه با دقت به گوشه بالا در لبه سمت راست موبایل حفره مربوط به دوربین سلفی مشهود است، هرچند در پنل های اینفینیتی او حفره دوربین در سمت چپ قرار می گیرد اما ممکن است کره ای ها بنا به دلایلی مکان آن را عوض کرده باشند.علاوه بر این همانطور که ذکر شد این تصویر مربوط به موبایل 5G آزمایشی است و تنها عضوی از خانواده گلکسی که گمان می رود به قابلیت پشتیبانی از 5G مجهز شود، یکی از مدل های گلکسی اس ۱۰ است.

جدای از ویژگی های ظاهری سامسونگ احتمالا قوی ترین نسخه از پرچمدار جدید خود را به سخت افزارهایی نظیر رم ۱۲ گیگابایتی، یک ترابایت حافظه داخلی و چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز می کند که توان پردازش آن را در صدر لیست بنچمارک های اندرویدی قرار خواهد داد.

علاوه بر مدل مذکور انتظار می رود ۳ نسخه ارزانتر از گلکسی اس ۱۰ نیز عرضه شوند که تفاوت اصلی آنها در سایز نمایشگر، میزان رم، نوع پنل و رزولوشن دوربین ها خلاصه می شود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این موبایل ها حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است که تولید آن بر عهده شرکت‌ های GIS و O-film قرار دارد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی دیجیاتو به گلکسی A9 سامسونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pesar kohestan
    Pesar kohestan | ۱۱ آذر ۱۳۹۷

    تو ویدئو چقد طرف دوست داشت بگه گلکسی اس 9

مطالب پیشنهادی