ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

راهنمای جامع خرید کنسول نینتندو سوییچ

دو نسل است که سه کمپانی بزرگ سونی، نینتندو و مایکروسافت به مهره های اصلی نبرد کنسول ها تبدیل شده اند. در نسل پیش شرایط به گونه ای رقم خورد که نینتندو توانست با کنسول ...

پدرام بهادری
نوشته شده توسط پدرام بهادری | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۰

دو نسل است که سه کمپانی بزرگ سونی، نینتندو و مایکروسافت به مهره های اصلی نبرد کنسول ها تبدیل شده اند. در نسل پیش شرایط به گونه ای رقم خورد که نینتندو توانست با کنسول خلاقانه خود یعنی Wii و بازی های جذابش بیشترین مخاطب را جذب کند و تمام رقابت جدی و مهم بین ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 تنها بر سر کسب رتبه دوم فروش بود. اما از همان شروع نسل هشتم، سونی قوائد بازی را تغییر داد و نینتندو هم نتوانست با Wii U موفقیت قبلی را تکرار کند. اما حالا که به آخرای نسل نزدیک می شویم، پلی استیشن 4 بیشترین فروش را دارد، مایکروسافت نیز با ارائه امکانات مختلف تلاش می کند فاصله زیادش را کم کند و نینتندو سوییچ نیز در همین زمان نسبتا کوتاه به فروش و موفقیت چشمگیری رسیده است.

در واقع این روزها انتخاب بین این سه کنسول، بیشتر به سلیقه شما و امکانات موجود بستگی دارد. تابستان پارسال راهنمای جامعی برای خرید دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نوشتیم که البته متاسفانه قیمت ها در این یک سال از این رو به آن رو شده است. حالا در این مطلب می خواهیم به بررسی کنسول نینتندو سوییچ و معرفی مشخصات و قیمت آن بپردازیم و در ادامه نیز نگاه کاملی به بهترین عناوین عرضه شده و وسایل جانبی آن داشته باشیم. همانطور که در مطلب راهنمای خرید ارزان تر بازی ها نیز اشاره کردم، در این شرایط اقتصادی نامساعد به دلیل هک شدن یکی از کم هزینه ترین کنسول های بازی به حساب می آید.شایان ذکر است که تمامی قیمت ها ذکر شده در این مقاله مربوط به تاریخ ارسال مطلب هستند و به دلیل نوسانات ارزی و تغییر شرایط اقتصادی، امکان کم یا زیاد شدن این هزینه ها در آینده وجود دارد.

ادامه این مقاله را در ویجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آرش پارساپور
    آرش پارساپور | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    کنسول عالی هستش ولی من به شخصه نمیتونم مثلا بهتر از ps4 بدونمش. به عنوان یه کنسول جنبی نسل جدید دوسش دارم نه کنسول اصلی. به خصوص اینکه خیلی از بازی های توپشم با وی یو یکیه و هنوز نتونسته اونقدر خودشو نشون بده ولی با وجود بازی های جدید پوکمونش و smash و اینا کم کم داره به طور مستقل خودی نشون میده.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    کنسول خیلی خوبی هستش اما توی بازی های AAA مولتی پلتفرم به شدت ضعف داره

    بازی های پیشنهاد شده هم خیلی خوب هستن و من ماریو پارتی هم بهش اضافه می کنم، واسه یه جمع دور همی و دوستانه می تونه خیلی عالی باشه
    بازی های مستقل و کوچیک مثل Zarvot و gris فوق العاده هستن، فعلا در حال حاضر انحصاری زمانی کنسول هستند

مطالب پیشنهادی