ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات هواوی پی اسمارت 2019 در بنچمارک رویت شد

تلفن هوشمند هواوی P‌ اسمارت، جدیدترین تلفن میان رده و اقتصادی شرکت هواوی محسوب می‌شود که زمان زیادی تا عرضه‌اش باقی نمانده است. حالا به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند در وبسایت گیک بنچ ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۶

تلفن هوشمند هواوی P‌ اسمارت، جدیدترین تلفن میان رده و اقتصادی شرکت هواوی محسوب می‌شود که زمان زیادی تا عرضه‌اش باقی نمانده است. حالا به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند در وبسایت گیک بنچ رویت شده که دارای سیستم عامل جدید اندروید، یعنی پای است.

در گزارشات وبسایت گیک بنچ، رم مورد استفاده توسط این تلفن همراه ۳ گیگابایت اعلام شده است. اما طبق گزارشات احتمالا این گوشی در کشور‌هایی به جز آمریکا دارای نسخه‌ای با ۴ گیگابایت رم هم خواهد بود.

امتیازات دیده شده در گیک بنچ این تلفن را کنار دیگر تلفن‌های هوشمندی قرار می‌دهد که از چیپ میان رده‌ی کایرین 710 استفاده می‌کنند. طبق این امتیازات، چیپست یاد شده جایگاهی بین اسنپدراگون 636‌ و اسنپدراگون 660 خواهد داشت.

مدل درج شده در این وبسایت، این گوشی را POT-LX1 خوانده که نسبت به مدلی که پیش از این دیده بودیم (POT-LX3) متفاوت است. یک رقم اضافه در سمت راست برای بخش ریجن بندی گوشی اضافه شده است.

تلفن هوشمند هواوی P اسمارت دارای باتری ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای نسخه‌ی دو سیم کارت هم خواهد بود.

بر اساس تصاویری که از طرف کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده منتشر شده، احتمالا این گوشی دارای ابعاد ۱۵۵.۲ در ۷۳.۴ میلی متر خواهد بود و دارای یک بریدگی نمایشگر تصویر برای دوربین سلفی است. در این تصاویر همچنین می‌توان دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت را در پنل پشتی این گوشی مشاهده کرد.

انتظار می‌رود که این دوربین‌ها شبیه به دوربین‌های آنر 10 لایت باشند که ۱۳ مگاپیکسل همراه با دو مگاپیکسل در پنل پشتی و یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی برای دوربین جلو داشتند. هنوز به طور رسمی این اطلاعات مورد تایید قرار نگرفته و ممکن است موارد گفته شده در زمان عرضه دستخوش تغییرات دیگری نیز شود. انتظار می‌رود قیمت این تلفن هوشمند حدود ۲۰۰ یورو باشد.

معرفی رسمی هواوی از این تلفن هوشمند خیلی دور نیست و می‌توان انتظار داشت که این شرکت چینی تا اواخر این ماه یا اوایل ماه بعد به صورت رسمی از این گوشی در کشور خود رونمایی نماید. همچنین برخی گمانه زنی‌ها زمان معرفی رسمی این تلفن را رویداد CES (شانزدهم دی ماه) اعلام کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی