ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با نمایشگر ۳۴ اینچی همه کاره سامسونگ بیشتر آشنا شوید

نمایشگرها بسته به نیاز کاربران در قالب گروه های مختلفی تولید می شوند که از گیمینگ گرفته تا انواع اداری و خانگی را شامل می گردند. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که برای همه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

نمایشگرها بسته به نیاز کاربران در قالب گروه های مختلفی تولید می شوند که از گیمینگ گرفته تا انواع اداری و خانگی را شامل می گردند. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که برای همه گروه های کاربری نمایشگر می سازد و پیشتر از محصولی همه کاره و ۳۴ اینچی به نام C34F791 رونمایی کرده. این شرکت برای آشنایی هرچه بیشتر کاربرانش با قابلیت ها و امکانات نمایشگر یاد شده بیانیه خبری تازه ای را برای دیجیاتو ارسال کرده که در ادامه از شما دعوت می شود به آن توجه نمایید.

سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده نمایشگر طی یک دهه اخیر انواع و اقسام مانیتورهای اداری، گیمینگ و حرفه‌ای را طراحی و عرضه کرده است. از جمله این محصولات نمایشگر ۳۴ اینچی C34F791 است که از نسل مانیتورهای چندکاره سامسونگ محسوب می‌شود. این نمایشگر فوق عریض با اتکا به قابلیت‌هایی همچون صفحه نمایش منحنی، رزولوشن Ultra WQHD، قابلیت تصویر در تصویر (Picture-by-Picture)، زمان واکنش پذیری ۴ میلی‌ ثانیه‌ای و ... به یک همه فن حریف اتاق‌های کاری و اداری تبدیل شده است.

استفاده از فناوری کوانتوم دات

نمایشگر سامسونگ

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارها به خصوص فعالان حوزه چاپ و طراحی با آن مواجه هستند نمایش غیرطبیعی رنگ‌ها و البته کیفیت پایین وضوح تصاویر در نمایشگر است. در واقع اختلاف رنگ‌هایی که در نمایشگر دیده می‌شود با آنچه به چاپ می‌رسد گاهی اوقات به حدی زیاد می‌شود که به کیفیت کار طراحان صدمه می‌زند. در نمایشگرهای C34F791 از فناوری کوانتوم دات برای تولید رنگ‌های طبیعی و زنده استفاده می‌شود. به لطف این فناوری رنگ‌ها به صورت دقیق و در ۱۲۵ درصد طیف sRGB نمایش داده می‌شود و با تولید مشکی خالص‌تر، سفید براق‌تر و سایه‌های دقیق، بینندگان می‌توانند تصاویر را در چشم‌نوازترین حالت ممکن تماشا کنند.

نمایشگر چندکاره C34F791 برای انجام کارهای متنوع با بیشترین میزان بهره‌وری طراحی شده است. این نمایشگرهای ۳۴ اینچی با نسبت تصویر 21:9 و برخورداری از قابلیت‌های تصویر در تصویر انجام همزمان کارها را برای کاربران ساده‌تر از همیشه کرده است. در قابلیت تصویر در تصویر (PBP) کاربران می‌توانند از دو منبع و درگاه HDMI و DP محتواها را به نمایشگر منتقل کنند. به کمک این ویژگی کاربران دیگر نیازی به کار بر روی دو مانیتور ندارند و می‌توانند همزمان بر روی یک صفحه نمایش پروژه‌های متعدد کاری خود را پیش ببرند.

راهکاری برای جلوگیری از خستگی چشم ها

نمایشگر سامسونگ

در صفحه‌ نمایش‌های تخت حرکت سریع چشم برای دیدن قسمت‌‌های کناری نمایشگر در طولانی مدت خستگی و تاری چشم را پدید می‌آورد در حالی که در زمان تماشای اجسام خمیده چنانچه شعاع آن به انحنای چشم نزدیک باشد، بخش‌های کناری و مرکزی جسم به یک اندازه با چشم فاصله دارند و به همین دلیل فشار کمتری به چشم وارد می‌شود و خستگی ناشی از دیدن طولانی مدت تصاویر کمتر از همیشه پیش می‌آید.

نمایشگر فوق عریضC34F791 از صفحه نمایشی منحنی با انحنای 1500R بهره می‌برد. این میزان از انحنا تطابق زیادی با شکل کروی چشم دارد و موجب می‌شود تا فشار و خستگی کمتری به چشم وارد شود. علاوه بر این از دو فناوری Samsung Flicker Free و Eye Saver Mode برای کاهش لرزش تصویر و همچنین کاهش نور آبی تصاویر در نمایشگرهای C34F791 بهره گرفته شده است.

نمایشگر سامسونگ

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mostafa Javidi
    Mostafa Javidi | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

    من یدونه دارم
    واقعا عالیه از هر نظر
    واقعا بعد از تجربه الترا واید نمیشه به نسبت تصویر سنتی برگشت
    البته من زمانی کا چهارتومن بود خریدم
    الان تقریبا دوبرابر شده

مطالب پیشنهادی