ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر زنده منتسب به گلکسی اس ۱۰ با دوربین سلفی دوگانه

۲۰۱۸ به سرعت در حال سپری شدن است و هر روز به تاریخ پرده برداری از گلکسی اس ۱۰ نزدیکتر می شویم. گمانه زنی ها و شایعات پیرامون این گوشی انتظارات زیادی را میان کاربران ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

۲۰۱۸ به سرعت در حال سپری شدن است و هر روز به تاریخ پرده برداری از گلکسی اس ۱۰ نزدیکتر می شویم. گمانه زنی ها و شایعات پیرامون این گوشی انتظارات زیادی را میان کاربران ایجاد کرده که یکی از آنها به نمایشگر منحصر به فرد و متمایز آن برمی گردد.

بسیاری از ما امیدوار بودیم که سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۱۰ به دنیا ثابت کند که بدون نیاز به بریدگی عریض یا بدنه لغزشی هم می توان به نمایشگری بدون حاشیه دست پیدا کرد، حالا اما این امیدها در حال کمرنگ شدن است.

اخیرا تصویری زنده منتسب به گلکسی اس ۱۰ در فیس‌بوک منتشر شده که در نمایشگر آن یک بریدگی به چشم می خورد. ناچ مذکور در گوشه سمت راست قرار گرفته و میزبان دوربین سلفی دوگانه است. هرچند منبع تصویر مدعی شده ظاهرا لایه ای محافظ روی صفحه قرار دارد و ممکن است زیر آن همان پنل اینفینیتی او قرار داشته باشد که پیشتر شاهد انتشار رندرهای آن بودیم.گلکسی اس ۱۰

در روزهای اخیر سامسونگ نمونه اولیه موبایلی 5G را در جریان رویداد کوالالامپور به نمایش گذاشته بود که از بریدگی مشابهی بهره می برد. با این حال به وضوح مشخص است که عرض حاشیه های بالا و پایین نمایشگر در این مدل کمتر بوده و طراحی اسپیکر مکالمه نیز تغییر کرده است.

تنها نکته امیدوار کننده به ظاهر نامتعارف قاب برمی گردد که از آزمایشی بودن آن خبر می دهد. از آنجا که چند ماه به معرفی گلکسی اس ۱۰ باقی مانده ممکن است ظاهر آن دستخوش تغییراتی مهمی شود. علاوه بر این سامسونگ در ماجرای گلکسی تب ۱۰.۱ نشان داد که حتی در فاصله چند هفته هم احتمال دگرگون شدن طراحی محصولاتش وجود دارد.

فارغ از اینکه در نهایت کدام نمایشگر شانس پیاده سازی در پرچمدار جدید سری گلکسی اس را پیدا می کند، احتمالا کاربران از پیاده سازی تغییراتی در این سری استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی