ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شمشیر به فورتنایت اضافه شد [تماشا کنید]

جدا از آیتم‌های اضافه شده به فورتنایت طی فصل هفتم این بازی، ساعاتی پیش سلاح شمشیر به طور سمی به این عنوان اضافه شد. در حال حاضر این شمشیر در دسترس کاربران قرار گرفته و ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

جدا از آیتم‌های اضافه شده به فورتنایت طی فصل هفتم این بازی، ساعاتی پیش سلاح شمشیر به طور سمی به این عنوان اضافه شد. در حال حاضر این شمشیر در دسترس کاربران قرار گرفته و به همین مناسبت سازندگان فورتنایت در اپیک گیمز هم ویدیویی را با محوریت این سلاح منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد که شمشیر فورتنایت متعلق به فردی به نام «پادشاه یخی» است که شما می‌توانید پوسته مربوط به او را طی بتل پس فصل هفتم بازی آزاد کنید.

لازم به ذکر است که دسترسی به این شمشیر باعث بهبود کامل سلامتی کاراکتر شما خواهد شد. همچنین با استفاده از این اسلحه می‌توان ضربات سنگینی را با دیگر کاربران وارد کرد و این سلاح برای از بین بردن دیوارها نیز کاربرد خواهد داشت. البته نباید از این نکته غافل شد که طی هر دست بازی، تنها یک شمشیر در نقشه وجود دارد و بنابراین برای پیدا کردن آن باید سرعت و دقت زیادی به خرج دهید.

با اضافه شدن هر سلاح جدیدی به فورتنایت، شاهد تغییراتی ساختاری در گیم‌پلی این عنوان محبوب هستیم. طی ماهی که گذشت هم اسلحه تیربار به فورتنایت اضافه شده بود. همانند شمشیر، تیربار نیز اثر مخربی را روی سلامتی دیگر شخصیت‌ها داشته و با استفاده از آن می‌توان به راحتی دیوارهای چوبی را از بین برد.

فورتنایت بتل رویال بدون هیچ شکی پدیده دنیای ویدیو گیم طی سال جاری بود. چندی پیش سازندگان این عنوان در کمپانی اپیک گیمز اعلام کردند که تعداد کاربران بازی فورتنایت روی تمامی پلتفرم‌ها در سرتاسر جهان به رقم 200 میلیون نفر رسیده است. به تازگی هم این بازی موفق به کسب جایزه بهترین بازی سال مراسم Golden Joystick Awards 2018 شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    به طور سمی که اضافه نمیشه، بطور رسمی اضافه میشه البته ببخشیدا?

مطالب پیشنهادی