ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لنوو Z5 Pro GT
تکنولوژی

لنوو Z5 Pro GT معرفی شد؛ اولین گوشی با رم 12 گیگابایتی

لنوو Z5 Pro GT اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 معرفی شده. اما غافل گیری های کمپانی چینی به همین یک مورد محدود نیست. این گوشی همچنین اولین با 12 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۶

لنوو Z5 Pro GT اولین گوشی هوشمندی است که با جدیدترین چیپست کوالکام، اسنپدراگون 855 معرفی شده. اما غافل گیری های کمپانی چینی به همین یک مورد محدود نیست. این گوشی همچنین اولین با 12 گیگابایت رم است.

هفته گذشته بود که وان پلاس 6T نسخه مک لارن معرفی شد که از 10 گیگابایت رم بهره می بُرد. با اینکه این میزان رم بسیار زیاد است اما لنوو به همین هم راضی نیست.

تمرکز اصلی لنوو در این گوشی روی سرعت بوده است. پنل پشتی جنسی شیشه ای با طرحی مشابه با فیبر کربن دارد. در اطراف هم شیاری قرمز رنگ گوشی را در بر گرفته است. برای قاب اطراف دوربین ها و بخش پایین قسمت کشویی هم رنگ قرمز در نظر گرفته شده است. نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد است که حسگر اثر انگشت را در زیر خود جای داده است.

لنوو Z5 Pro GT

لنوو Z5 Pro GT نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالای 95.06 درصدی دارد که به لطف دوربین سلفی دوگانه (با حسگرهای 16 و 8 مگاپیکسلی) با سیستم کشویی ممکن شده است. دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای 24 و 16 مگاپیکسلی است، حسگر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر قرار دارد و باتری 3350 میلی آمپر ساعتی به گوشی نیرو می دهد.

بر اساس آنچه اعلام شده نسخه جدید Z5 Pro قرار است در 15 ژانویه (25 دی ماه) پیش فروش و از 24 ژانویه (4 بهمن) روانه بازار چین می شود با این حال هنوز مشخص نیست که پای این گوشی به بازار دیگر کشورها هم باز خواهد شد یا خیر.

بالاترین مدل حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی دارد و با قیمت مناسبی در حدود 650 دلار عرضه می شود. البته مدل های ارزان تر 8/256 گیگابایتی با قیمت 500 دلار و 6/128 گیگابایتی با 390 دلار هم عرضه خواهند شد.

ساعاتی پیش لنوو Z5s با دوربین سه گانه و بریدگی قطره ای شکل معرفی شد. این گوشی به نمایشگر 6.3 اینچی و دوربین سلفی با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است. چیپست اسنپدراگون 710 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم هم خبر از یک میان رده قدرتمند می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • MOHAMMAD pourabdullah
    MOHAMMAD pourabdullah | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    دلیل فروش زیاد کمپاني های چینی همین بازی با اعداد هست اسمارت فون با هشت گیگ رم معرفی میکنن ولی با اسمارت فون سونی با چهار گیگ رم نمیتونه رقابت کنه تو اجرا برنامه ها و سرعت
    بازی با اعداد فروش زیادی تجربه می‌کنن آدمای که زیاد اطلاعت ندارن از دنیای فناوری اینا زود گول بازی با اعداد کمپانی های چینی می خورن

    • alireza kolbadi
      alireza kolbadi | ۲۸ آذر ۱۳۹۷

      پنل اولدش میارزه به ۳ تا ال سی دی سونی
      سونی ۴/۶۴ میده با ای سی دی ۶۰۰ دلار

    • Alireza Soltani
      Alireza Soltani | ۲۸ آذر ۱۳۹۷

      فعلا ک گوشی مثل وان پلاس 6t یا شیائومی می 8 یا میت 20 سریعترین گوشیهای اندرویذ،درسته با اعداد بازی میکنن ولی بی تاثیر هم نیس

  • Alireza Soltani
    Alireza Soltani | ۲۷ آذر ۱۳۹۷

    خیلی خوش قیمته

مطالب پیشنهادی