ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱‍۰
تکنولوژی

افزایش قابل‌توجه سرعت شارژ باتری در گلکسی اس ۱‍۰

انتشار خبرهای روزمره پیرامون سری گلکسی اس ۱۰ به امری عادی برای افشاگران و منابع مختلف تبدیل شده و خوشبختانه اغلب آنها از بهینه سازی های قابل توجه در این سری از پرچمدارها حکایت دارند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

انتشار خبرهای روزمره پیرامون سری گلکسی اس ۱۰ به امری عادی برای افشاگران و منابع مختلف تبدیل شده و خوشبختانه اغلب آنها از بهینه سازی های قابل توجه در این سری از پرچمدارها حکایت دارند.

Ice Universe که به انتشار خبرهای درست شهرت دارد، مدعی توسعه فناوری شارژ سریع جدیدی توسط سامسونگ شده است. وی اعداد و ارقام دقیقی را در این باره ذکر نکرده بنابراین نمی توان مقایسه دقیقی را با نسل قبل ارائه کرد با این حال تاکید کرده که شارژ ۱۵ واتی فعلی به زودی به تاریخ خواهد پیوست و همین نشان دهنده پیشرفت قابل توجه در این زمینه است.

ظاهرا گلکسی اس ۱۰ نخستین موبایل بهره مند از شارژ سریع جدید سامسونگ خواهد بود اما بعدا این فناوری به موبایل های دیگر نیز خواهد آمد. گلکسی اس ۱‍۰

اخیرا گیفی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که نشان دهنده ژست حرکتی جدیدی برای راه اندازی دوربین سلفی زیر نمایشگر اینفینتی O است. با توجه به تعبیه پنل مشابه در گلکسی اس ۱۰ طبیعتا این ژست حرکتی به پرچمدارهای جدید نیز اضافه خواهند شد.

بر اساس گمانه‌زنی های فعلی گلکسی اس ۱۰ ‍و مدل لایت دوربین سلفی تک سنسوره خواهند داشت اما این ماژول در نسخه پلاس به سنسور دوگانه مزین می شود. از نظر دوربین اصلی نیز اس ۱۰ لایت میزبان دو سنسور خواهد بود در حالی که بقیه‌ی مدل‌ها از سنسور‌های سه گانه در پنل پشتی خود بهره‌مند خواهند شد.خبر دیگری که از طریق سایت موبایل فان منتشر شده به عرضه هر سه نسخه گلکسی اس ۱۰ همراه با محافظ نمایشگر از پیش نصب شده مربوط می شود. سامسونگ تاکنون هیچ‌کدام از موبایل های خود را با محافظ نمایشگر ارائه نکرده و احتمالا دلیل این تغییر رویه مجهز بودن مدل های جدید به نمایشگر حفره دار و عدم وجود محافظ برای آنها در بازار مربوط می شود.اخیرا برخی منابع نیز به رزولوشن نمایشگر و ویژگی عکسبرداری در شب گلکسی اس ۱۰ حرف هایی به میان آورده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی