ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی پی ۳۰
تکنولوژی

جزییات جدید از دوربین هواوی پی ۳۰؛ زوم ۱۰ برابری

هواوی امسال با معرفی سری پی ۲۰ مجهز به دوربین اصلی سه گانه راه را برای آغاز عصر جدیدی در تصویربرداری با موبایل هموار کرد، این دستاورد اما به قیمت بالا رفتن انتظارات از پرچمدار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

هواوی امسال با معرفی سری پی ۲۰ مجهز به دوربین اصلی سه گانه راه را برای آغاز عصر جدیدی در تصویربرداری با موبایل هموار کرد، این دستاورد اما به قیمت بالا رفتن انتظارات از پرچمدار بعدی این شرکت تمام شده است. با این حال اگر خبرهای جدید پیرامون هواوی پی ۳۰ درست باشد، کمپانی چینی کاربران را ناامید نخواهد کرد.

توییت جدید ایوان بلس، از افشاگران به نام دنیای فناوری به مشخصات سری پی ۳۰ اشاره دارد. بر این اساس دوربین اصلی این محصولات سه گانه بوده و همچون سری قبل سنسور اصلی آنها ۴۰ مگاپیکسلی خواهد بود. فناوری به کار رفته در این حسگر چهار پیکسل مجزا را با هم ترکیب کرده و تصویری ۱۰ مگاپیکسلی با کیفیت فوق العاده را تولید می کند.

در کنار حسگر اصلی سنسوری تله فوتو قرار خواهد گرفت تا امکان زوم ۵ اپتیکال برابری بدون افت کیفیت و زوم هیبرید ۱۰ برابری فراهم شود. علاوه بر این انتظار می رود که هواوی به جای سنسور مونوکروم همیشگی سری پی، به استفاده از دوربین با زاویه عریض روی بیاورد. 

در پنل جلو هواوی پی ۳۰ هم احتمالا دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی جا خوش می کند که به لطف سنسور بهبود یافته نسبت به پی ۲۰ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

بلس داده های دیگری را در مورد سخت افزار به کار رفته در این موبایل ها ارائه نکرده اما شایعات جدید پیرامون هواوی پی ۳۰ پرو از پیاده سازی دوربین چهارگانه حکایت دارند که سنسور اصلی آن توسط سونی تولید می شود. از قابلیت های احتمالی این دوربین می تون به عملکرد فوق العاده در نور کم، نسبت سیگنال به نویز بالا، سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز پیکسل های چهار گانه و کاهش نویز پیشرفته اشاره کرد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی نسخه‌ی معمولی پی ۳۰ با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود در حالی که نسخه‌ی پرو ممکن است از رم ۱۲ گیگابایتی بهره‌مند شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Davood baghery
    Davood baghery | ۲ دی ۱۳۹۷

    من نمیدونم چرا نمره دوربین mate 20 منتشر نمیشه :/

  • Tiger
    Tiger | ۱ دی ۱۳۹۷

    بابا ما هنوز تو شک پی 20 و میت 20 هستیم،اینا رفتند پی 30 زدند؟
    بابا هواوی تو دیگه داستان سامسونگ رو تکرار نکن،من طرفدارتم و دوست دارم،ولی قرر نشد که تو هم ورد بازی مسخره اپل و سامسونگ بشی که هنوز مهر کنفرانس خبری گوشی جدیدشون خشک نشده،گوشی بعدی را معرفی می کنند...

  • ARRIIA
    ARRIIA | ۱ دی ۱۳۹۷

    مهم زوم اپتیکاله که 5 برابره. هیبریدی چه صیغه‌ایه؟

مطالب پیشنهادی