ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ غولی به نام پابجی

تمام اخبار یکی دو هفته اخیر به انتخاب بهترین‌های سال توسط مراجع مختلف معطوف شده و خیلی‌ از بازیکن‌ها منتظر هستند تا ببینند که بالاخره رقابت بین God of War و Red Dead Redemption به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

تمام اخبار یکی دو هفته اخیر به انتخاب بهترین‌های سال توسط مراجع مختلف معطوف شده و خیلی‌ از بازیکن‌ها منتظر هستند تا ببینند که بالاخره رقابت بین God of War و Red Dead Redemption به کجا می‌رسد. در بین شاخه «بازی‌های موبایل» نیز تاکنون سه عنوان فلورانس، پابجی موبایل و Donut County توانسته‌اند بیشترین جایزه را به دست بیاورند.

پابجی موبایل در کمتر از یک سال بیش از 200 میلیون دانلود را تجربه کرد

هنوز زود است که نتیجه این رقابت را حدس بزنیم اما حداقل تا الان فلورانس با اقبال بیشتری مواجه شده و بنابراین اگر همین روند ادامه پیدا کند و مجموع جایزه‌ها را در نظر بگیریم، بعید نیست که تا پایان فصل جوایز این بازی بتواند اصطلاحا به «برنده بزرگ» (Big Winner) بازی‌های موبایل 2018 تبدیل شود.

صحبت از پابجی موبایل شد، این هفته دو خبر مهم از بازی به انتشار رسید. یکی اینکه نقشه برفی بازی از چند روز پیش در دسترس قرار گرفت و بازیکن‌ها از همین الان می‌توانند در محیط‌هایی پوشیده از برف با یکدیگر مبارزه کنند. همچنین بازی به تازگی از مرز 200 میلیون دانلود عبور کرده و جالب اینجاست این آمار مربوط به چین نمی‌شود.

Rome Total War

  • بازی آفلاین است

بالاخره Rome Total War به دیوایس‌های اندرویدی آمد و Feral Interactive ثابت کرد هر نگرانی که پیرامون پورت این نسخه داشتیم کاملا بی‌مورد بوده است. با توجه به نظرات کاربران در گوگل پلی، بازی روی خیلی از دستگاه‌ها عملکرد خوبی دارد و از طرفی در آپدیت‌های بعدی شاهد پشتیبانی از گوشی‌های بیشتری خواهیم بود.

همانند بقیه عناوین استراتژی، در اینجا نیز باید با پیشرفت منطقه خود و تمرین سربازهای مختلف امپراطوری‌تان را بزرگ‌تر کنید. البته با یک تفاوت بزرگ نسبت به استراتژی‌های اشباع شده: در Rome: Total War می‌توانید هنگام نبردها ارتش عظیمی که ساختید را کنترل کرده و با نقشه‌های دلخواه‌تان پیش بروید. بد نیست بدانید Feral Interactive وظیفه پورت اندروید گرید اتو اسپورت را نیز به عهده دارد.

ROME: Total War

ROME: Total War

سازنده: Feral Interactive قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3900 / 2800 مگابایت زبان:

Ovivo

  • بازی آفلاین است

Ovivo از بازی‌های تحسین شده‌ای است که یا به‌خاطر طراحی هنری منحصر به فرد و موسیقی مناسب با فضا عاشقش می‌شوید و یا به‌خاطر گیم‌پلی نه چندان درگیرکننده‌اش آن را اثری خسته‌کننده می‌نامید. بازی دنیایی سیاه و سفید را به تصویر می‌کشد و حالا در نقش توپ داستان هر مرحله باید با جمع‌آوری یک سری آیتم‌ها از راز جهانش سر در بیارید.

نکته اینجاست شخصیت اصلی داستان قابلیت سوییچ بین بخش‌های سیاه و سفید را نیز دارد؛ هر وقت به مانعی برخورد کردید، کافیست بین بخش سیاه یا سفید بازی سوییچ کرده و در مسیری متفاوت به حرکت ادامه بدهید. ایده جالبی است ولی سازنده خیلی خوب نتوانسته از آن استفاده کند و در زمینه گیم‌پلی، کیفیتی در حد و اندازه بخش هنری و موسیقی را شاهد نیستیم.

OVIVO

OVIVO

سازنده: Alexandr Vilassak قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 187.1 / 154.28 مگابایت زبان:

Beach Buggy Racing 2

بازی شبیه کراش

  • بازی آنلاین است

در مقاله مورد انتظارترین بازی‌های 2019 از ماریو کارت تور و کمبودی که این سبک آرکیدهای ریسینگ روی گوشی دارند، گفتیم؛ اینکه در فضایی شاد شخصیت‌های مختلف را کنترل کرده و با قدرت‌های مختلفی که در مسیر به دست می‌آورید، جلوی پیشروی بقیه اتومبیل‌ها را بگیرید. ظاهرا Vector Unit حرف‌ دل‌مان را گوش کرد. چون در هفته‌ای که گذشت قسمت دوم Beach Buggy Racing منتشر شد.

این بازی شبیه به کراش‌های ماشینی قدیمی و ماریو کارت‌های کنسولی بوده و در آن کنترل یک ماشین مسابقه‌ای را به عهده خواهید داشت. متاسفانه بازخوردهای اولیه نسبت به بازی خیلی مثبت نیستند اما هر چه که هست، حداقل تا زمانی که ماریو کارت تور عرضه می‌شود Beach Buggy Racing 2 می‌تواند عطش طرفداران این سبک را کمتر کند.

Beach Buggy Racing 2

Beach Buggy Racing 2

سازنده: Vector Unit قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 121.1 / 107.22 مگابایت زبان:

Stickman Ski

  • بازی آفلاین است

بعد از عرضه بازی کاملا متفاوت Mech Battle، استودیوی Djinnworks GmbH دوباره به آغوش آدمک‌هایش برگشته و عنوانی با محوریت این شخصیت‌ها ساخته است؛ در Stickman Ski این‌بار به اسکی‌سواری می‌روید و در مرحله‌های مختلف باید سعی کنید چالش‌های مختلف را پشت سر بگذارید. البته ظاهرا سازنده برای طراحی مرحله‌های Stickman Ski از iStunt 2 الهام گرفته و بنابراین از مسیرهای کاملا مستقیمی که معمولا بقیه بازی‌های اسکی‌سواری دارند در اینجا خبری نیست.

Stickman Ski

Stickman Ski

سازنده: Djinnworks GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.4 / 32.39 مگابایت زبان:

Bendy and the Ink Machine

  • بازی آفلاین است

Bendy in Nightmare Run به‌خاطر طراحی هنرش که الهام گرفته از آثار کلاسیک دیزنی بود توانست توجهات زیادی را به خود جلب کند. چند روز پیش ماجراجویی خشن‌تر و متفاوت این کاراکتر برای تلفن‌های هوشمند منتشر شد. در Bendy and the Ink Machine داستان یک انیماتور با نام هنری (Henry) را روایت می‌کند. هنری در نامه‌ای عجیب به استودیوی قبلی‌اش دعوت می‌شود و وقتی به آنجا می‌رسد، خودش را در کابوسی از کارتون‌هایی که کشیده می‌یابد. حالا در نمایی اول شخص باید او را از این کابوس نجات بدهید.

Bendy and the Ink Machine

Bendy and the Ink Machine

سازنده: Joey Drew قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 522.19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Meysam Karbassian
    Meysam Karbassian | ۲ دی ۱۳۹۷

    پابجی ارور میده بالا نمیاد
    ای کاش اصلا آپدیت نمیکردم

  • Mohy
    Mohy | ۱ دی ۱۳۹۷

    هفت سنگ این هفته رو اصلا دوس نداشتم?

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۱ دی ۱۳۹۷

      به طرز عجیبی باهات موافق هستم

      • Mohy
        Mohy | ۱ دی ۱۳۹۷

        مرسی مرسی

مطالب پیشنهادی