ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می پلی
تکنولوژی

رکوردشکنی جدید شیائومی در گینس با ایجاد درختی از گوشی‌های هوشمند

چینی ها رکوردهای بسیاری را در دنیای موبایل به نام خود ثبت کرده اند و پیش از پایان سال ۲۰۱۸ یک مورد دیگر هم به آن اضافه شده که به کریسمس ارتباط دارد. در حالی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

چینی ها رکوردهای بسیاری را در دنیای موبایل به نام خود ثبت کرده اند و پیش از پایان سال ۲۰۱۸ یک مورد دیگر هم به آن اضافه شده که به کریسمس ارتباط دارد.

در حالی که تنها یک روز از معرفی گوشی شیائومی می پلی می گذرد، کمپانی چینی با استفاده از آن بزرگترین نمایشگر داینامیک موبایل جهان را ایجاد کرده تا بار دیگر نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

چینی ها برای ثبت این رکورد ‍۱۰۰۵ دستگاه گوشی می پلی را به شکل یک درخت کریسمس ۸ متری کنار هم قرار داده اند. طراحی این درخت کریسمس غول پیکر آنقدر برای شرکت مهم بود که آخرین موبایل را «لی جون»، مدیرعامل شیائومی روی آن قرار داد. رکورد قبلی ایجاد نمایشگر پویا با استفاده از ۵۰۴ گوشی ثبت شده بود.شیائومی می پلی

این نمایشگر در یک پاساژ چینی نصب شده و نه تنها به رکوردشکنی شیائومی و جذب بازدید کننده کمک می کند بلکه به عنوان بزرگترین هات اسپات وای فای، اینترنت با سرعت بالا را در اختیار مشتریان پاساژ قرار می دهد.

نصب این نمایشگر داینامیک ۱۲ ساعت طول کشید و سخت ترین قسمت آن هم به همگام سازی موبایل های می پلی برای نمایش محتوای یکسان یه صورت همزمان مربوط می شد. می پلی از نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل، چیپست هلیو پی ۳۵ و دوربین اصلی دوگانه با حسگرهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی (عمق سنج) بهره می گیرد.شیائومی می پلی

این چندمین بار است که شیائومی نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت می کند و نخستین بار با کنار قرار دادن ۹۶۹۰ لامپ به شکل لوگوی mi موزاییکی نورانی را طراحی کرد که حالا در شعبه مرکزی این کمپانی در هند قرار دارد. دومین رکورد هم به واسطه افتتاح همزمان ۵۰۰ نمایندگی شیائومی در هند ثبت شد. البته هدف این شرکت از تاسیس این تعداد نمایندگی نه فقط ثبت یک عنوان بلکه دسترسی به مناطق دورافتاده و شهرهای کم جمعیت عنوان شد و در همین راستا قرار است تعداد نمایندگی های آنها در هند به ۵۰۰۰ هزار مرکز افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۴ دی ۱۳۹۷

    مطمئنا افتتاح ۵۰۰۰ فروشگاه اون هم فقط در هند کار ارزونی نیست و‌ از فروش اینترنتی ک قبلا استفاده میکرد گرون تره،در نتیجه کم کم باید با حاشیه سود ۵ درصدی خداحافظی کنیم.

  • Babak hisenberg
    Babak hisenberg | ۴ دی ۱۳۹۷

    دس خوش شیائومی

مطالب پیشنهادی