ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ از موس و کیبورد پشتیبانی خواهند کرد

با ظهور تلویزیون های هوشمند بسیاری از کارکردهای چندرسانه‌ای سایر ابزارها به این محصولات آمدند و بار دیگر تلویزیون را به مرکز سرگرمی های خانگی تبدیل کردند. حالا سامسونگ پا را یک گام فراتر گذاشته ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

با ظهور تلویزیون های هوشمند بسیاری از کارکردهای چندرسانه‌ای سایر ابزارها به این محصولات آمدند و بار دیگر تلویزیون را به مرکز سرگرمی های خانگی تبدیل کردند. حالا سامسونگ پا را یک گام فراتر گذاشته و تصمیم دارد با ارائه پشتیبانی از تجهیزات جانبی مانند موس و کیبورد در مدل های 2019، کارایی تلویزیون های هوشمند خود را افزایش دهد.

به گفته سامسونگ، تلویزیون های سال 2019 و پس از آن، با قابلیتی تحت عنوان «Remote Access» به بازار عرضه می شوند که به کاربران اجازه می دهد از طریق اتصال بی سیم (وای فای برای گوشی و لپتاپ و آدرس IP برای کامپیوترهای شخصی) اپلیکیشن ها و فایل های موجود در سایر دیوایس های خود را یکجا در تلویزیون هوشمند خانه مشاهده کرده و از آنها استفاده کنند.

قابلیت جدید به کاربر اجازه می دهد از طریق اتصال بی سیم به اپلیکیشن ها و فایل های سایر دیوایس ها دسترسی داشته باشد

البته هنوز جزئیات کاملی از ساز و کار ویژگی Remote Access منتشر نشده اما بر اساس اطلاعات موجود، قابلیت اتصال موس و کیبورد به تلویزیون در مدل های 2019 و بالاتر سامسونگ وجود خواهد داشت. چنین چیزی به خصوص برای افرادی که می خواهند بدون اتصال کابل HDMI از بازی های کامپیوتری خود روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرند، کاربردی بوده و سامسونگ را به هدف یکپارچه سازی دیوایس ها نزدیک تر می کند.

موس و کیبورد

لازم به ذکر است که علاوه بر اتصال محلی از طریق IP و وای فای، ویژگی Remote Access از فضای ابری نیز پشتیبانی نموده و بدین ترتیب کاربر می تواند از هرجای دنیا که خواست به دیوایس های خود دسترسی داشته باشد. کمپانی کره ای در ضمن با شرکت «VMware» نیز همکاری داشته و از پلتفرم دسکتاپ مجازی آن در فناوری جدید خود استفاده می کند.

گفتنی است طبق اظهارات سامسونگ، ویژگی مورد بحث فعلاً تنها با برخی اپلیکیشن ها سازگار بوده و در مرحله اول نباید انتظار عملکردی مشابه با قابلیت هایی همچون «Screen Mirroring» داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۷ دی ۱۳۹۷

    دیجی هم سوت و کور شد همه مردم را مشغول کردند که خودشون بچاپ بچاپ کنن

مطالب پیشنهادی