ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از سال 2019 در هند آیفون تولید خواهد کرد

بر اساس گزارش جدید رویترز، اپل از سال آینده میلادی مونتاژ آیفون‌های پرچمدار خود را در کشور هند آغاز خواهد کرد. این وظیفه بر عهده کارخانه جدید کمپانی فاکسکان در شهر سریپورمبوودور خواهد بود. برای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۷ دی ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بر اساس گزارش جدید رویترز، اپل از سال آینده میلادی مونتاژ آیفون‌های پرچمدار خود را در کشور هند آغاز خواهد کرد.

این وظیفه بر عهده کارخانه جدید کمپانی فاکسکان در شهر سریپورمبوودور خواهد بود. برای رسیدن به این هدف، اپل قصد دارد مبلغی نزدیک به ۳۵۶ میلیون دلار آمریکا را در هند سرمایه گذاری کند.

به احتمال زیاد یکی دیگر از دلایل سرمایه‌گذاری اپل در هند،‌ جنگ تجاری جدیدی است که بین دو کشور ایالات متحده و چین جریان دارد و از همین سو، هند که مانند چین از نیروی کارگر ارزان بهره می‌برد، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

پیش از این تنها مونتاژ مدل‌های ارزان‌ قیمت‌تر گوشی‌های اپل مانند آیفون SE و آیفون 6S در هند صورت می‌گرفت و حال قرار است فاکسکان مدل‌هایی مانند آیفون ۱۰ را در این کشور مونتاژ کند. البته و با توجه به این نکته که هندوستان عوارض نسبتا سنگینی را برای واردات قطعات الکترونیکی دریافت می‌کند، هنوز مشخص نیست که کار تولید قطعات آیفون‌ها هم در داخل این کشور صورت خواهد گرفت یا خیر.

هند
اپل تا امروز موفقیت چندانی در هند به دست نیاورده و تنها ‍۱ درصد از سهم بازار بزرگ موبایل این کشور را در اختیار دارد.

این اخبار در حالی اعلام شده‌اند که چندی پیش کمپانی فاکسکان به عنوان یکی از اصلی‌‌ترین تولیدکنندگان آیفون، تعدادی زیادی از کارمندان خود در چین را اخراج کرده بود.

این موضوع تنها مشکل اپل در چین نیست و طی ماهی که گذشت، کوالکام با دریافت حکم دادگاهی در این کشور، باعث ممنوع شدن فروش بعضی‌ از مدل‌های آیفون که پتنت نرم‌افزاری کوالکام را نقص می‌کنند شد که در نهایت اپل را مجبور به عرضه یک به روزرسانی مختص به کشور چین کرد.

البته اپل در هند هم با مشکلات زیادی روبرو است. مدتی پیش دولت هند یک برنامه ضد اسپم برای کاربران این کشور معرفی کرد که اپل پیش از این به خاطر نگرانی در مورد دسترسی دولت هند به اطلاعات کاربران از انتشار این اپلیکیشن جلوگیری کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۸ دی ۱۳۹۷

    از چین کشید بیرون کرد تو هند.?
    بابا او لامصبها رو تو خود امریکا بساز

  • Ostad fariborz
    Ostad fariborz | ۸ دی ۱۳۹۷

    هندی های لعنتی

    • Mar_ShaL
      Mar_ShaL | ۸ دی ۱۳۹۷

      چرا نژاد پرستی میکنی؟!

مطالب پیشنهادی