ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توقف بعدی در ایتالیا؛ ۲۰۱۸ تمام نشده نسخه بعدی اساسینز کرید لو رفت

ساعاتی پیش تصاویری در سایت Reddit منتشر شد که خبر از در حال ساخت بودن نسخه جدید سری اساسینز کرید با نام بازی Assassin's Creed Adder می‌داد. همراه با این تصویر، اطلاعاتی از این عنوان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

ساعاتی پیش تصاویری در سایت Reddit منتشر شد که خبر از در حال ساخت بودن نسخه جدید سری اساسینز کرید با نام بازی Assassin's Creed Adder می‌داد.

همراه با این تصویر، اطلاعاتی از این عنوان معرفی نشده هم لو رفته است. برای مثال، به نظر می‌رسد Assassin's Creed Adder در روم باستان جریان خواهد داشت و ما طی بازی کنترل شخصیتی به نام آیا را بر عهده خواهیم گرفت. همچنین احتمالا طی داستان بازی که در ۱۴ سال روایت می‌شود، شاهد برگشت بایک، شخصیت اصلی اساسینز کرید: اوریجینز به عنوان یکی از کاراکترهای جانبی هم باشیم.

جدا از بازگشت بایک، سیستم «برادری» که در Assassin's Creed Brotherhood شاهد آن بودیم هم باز خواهد گشت. به این معنا که مانند اتزیو، می‌توان از سرتاسر روم اساسین‌هایی را استخدام کرد که هم اهداف خاصی را برای شما از بین برده و همچنین می‌توانند طی ماموریت‌های مختلف به شما کمک کرده و در صورت موفقیت، پیشرفت کنند.

بازی Assassin's Creed Adder
Assassin's Creed: Brotherhood آخرین نسخه از سری اساسینز کرید بود که داستان آن در ایتالیا روایت می‌شد.

با توجه به موفقییت اساسینز کرید: ادیسه، چندان عجیب نیست که یوبیسافت از همین حالا برای عرضه نسخه بعدی از این فرنچایز برنامه داشته باشد. البته طی معرفی همین بازی در مراسم E3 2018، مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد که طی سال ۲۰۱۹ نباید منتظر انتشار اساسینز کرید جدیدی باشیم. این موضوع به این معنا است که بازی Assassin's Creed Adder به احتمال زیاد برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. در ضمن، گفته می‌شود دو استودیوی مونترال و کبک یوبیسافت با همکاری یکدیگر مشغول ساخت این بازی معرفی نشده هستند.

یوبیسافت هنوز واکنشی نسبت به این شایعات نشان نداده اما از آن‌جایی که تقریبا تمام نسخه‌های اخیر سری اساسینز کرید قبل از عرضه لو رفته‌اند، در حال ساخت Assassin's Creed Adder چندان خبر دور از انتظاری نیست.

دوست دارید قسمت بعدی اساسینز کرید در کدامیک از دوره‌های تاریخی جریان داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • کاربرمنفعل
    کاربرمنفعل | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    ماهم می تونیم از داستان غنی خودمان بازی بسازیم و از مانند هر کشوری در جهان فرهنگونو نشون بدیم
    من مطمانم که اگر یه سازنده(داخلی یا خارجی)در این صنعت در ایرانمان سرمایه گزاری کنه قطعا نتیجه فراتر از تصور خواهد داشت ولی حیف که در زندانی با میله های زجر. فقرو و نفرت گیر افتادیم.
    با ارزوی ازادی

  • Mar_ShaL
    Mar_ShaL | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    اگه بازی ساز های ما امکانات و شرایط شو و دانشش و عرضه شو رو داشتن خودشون می‌ساختن.

    ما هم میتونیم
    1. کوروش کبیر رو بسازیم
    2. آرش کمان گیر
    یا همین حشاشیان رو بسازیم

    ولی حیف که ...

  • Tiger
    Tiger | ۱۱ دی ۱۳۹۷

    لامصب چرا تو ایران نمیاد؟
    پروه حشاشین تاریخ اصلش مال ایران بوده،بعد تو ایران یکبارم داستانش رقم نخورده،خیلی نامردن این آمریکایی ها...

مطالب پیشنهادی