ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

15 دقیقه از گیم‌پلی بازی Anthem منتشر شد [تماشا کنید]

دیگر چیزی به زمان انتشار اثر جدید و مورد انتظار بازی Anthem باقی نمانده و به همین خاطر بایوور در تلاش است با انتشار یک سری نمایش بلند و کوتاه، طرفداران بازی را با جهان ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۵

دیگر چیزی به زمان انتشار اثر جدید و مورد انتظار بازی Anthem باقی نمانده و به همین خاطر بایوور در تلاش است با انتشار یک سری نمایش بلند و کوتاه، طرفداران بازی را با جهان اشتراکی آن بیشتر آشنا کند. در همین راستا ساعاتی پیش تریلر بلندی که تماشای آن ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد از Anthem منتشر شده است.

در این تریلر شاهد یکی از اولین مراحل بازی هستیم که در تریلر از آن با نام Lost Arcanist یاد می‌شود. همانطور که گفته شد در جریان این تریلر، اولین ساعات بازی به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید با تماشای آن به خوبی با مکانیک‌های مختلف نبرد و پرواز Anthem آشنا شوید.

همچنین، این تریلر به سه مورد از چهار جاولین یا زرهی که در بازی وجود دارند نیز می‌پردازد و به شما نشان می‌دهد که توانایی استورم، کلسوس و اینترسپتر در چه چیزهایی است و با آن‌ها قادر به انجام چه کارهایی هستید. البته برای اینکه بتوانید بیشتر با این سه جاولین آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم به تماشای تریلر بنشینید.

از تریلر که بگذریم، خبر خوب این است که در اواخر این ماه دموی خصوصی بازی Anthem در دسترس قرار می‌گیرد تا گیمرها بتوانند با ویژگی‌های مختلف ساخته جدید بایوور و مکانیک‌های گیم‌پلی آن بیشتر آشنا شوند. Anthem در سوم اسفند ماه منتشر خواهد شد و بایوور باید هر چه در چنته دارد را برای به موفقیت رساندن بازی رو کند. چراکه تقریبا آینده بایوور به Anthem وابسته است و اگر بازی عملکرد خوبی نداشته باشد احتمال اینکه درهای استودیو برای همیشه بسته شوند وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی