ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین واقعیت مجازی Insta360 Titan با کیفیت 11K و ۳۶۰ درجه فیلم‌برداری می‌کند

هدست‌های واقعیت مجازی هنوز به اندازه کافی فراگیر نشده‌اند که یکی از دلایل این اتفاق قطعا به وجود محتوای کافی برای آن برمی‌گردد. اما اگر شما یکی از تولیدکنندگان این محتواها هستید باید گوشه نگاهی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۴

هدست‌های واقعیت مجازی هنوز به اندازه کافی فراگیر نشده‌اند که یکی از دلایل این اتفاق قطعا به وجود محتوای کافی برای آن برمی‌گردد. اما اگر شما یکی از تولیدکنندگان این محتواها هستید باید گوشه نگاهی به دوربین Insta360 Titan داشته باشید.

این دوربین که هم‌اندازه یک توپ بسکتبال است دارای هشت سنسور Micro Four Thirds است و می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 11K در حالت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

در کنار تصویربرداری با چنین وضوحی، اگر به دنبال ضبط تصاویر سه‌بعدی باشید این دوربین می‌تواند با وضوح 10K این کار را انجام دهد و گرفتن تصاویر ۳۶۰ درجه 11K، چه عادی و چه 3D هم از دیگر قابلیت‌های آن است. می‌شود ویدیوهای 8K با ۶۰ فریم بر ثانیه و 5.3K در حالت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد. تایتان قادر است ویدیوهای HDR ده بیتی هم ضبط کند.

Insta360 ابتدا در اختیار تعداد محدودی از فیلم‌سازها و تولیدکنندگان محتوا قرار خواهد گرفت و سپس با قیمت ۱۵ هزار دلاری به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    ياد نوكيا اوزو افتادم

مطالب پیشنهادی