ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دی لینک از پریزهای هوشمند برق و سنسور آب جدید خود رونمایی کرد

امروز لوازم هوشمند خانگی را می توان در هر گوشه و کناری یافت، اما همیشه لازم نیست که جدیدترین و بهترین گجت های ممکن را داشته باشید؛ خصوصاً اگر بودجه تان محدود باشد. به جای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۴

امروز لوازم هوشمند خانگی را می توان در هر گوشه و کناری یافت، اما همیشه لازم نیست که جدیدترین و بهترین گجت های ممکن را داشته باشید؛ خصوصاً اگر بودجه تان محدود باشد. به جای خرید لوازم هوشمند خانگی، گاهی می توان از پریزهای برق هوشمند برای کارایی بیشتر لوازم قدیمی استفاده کرد.

کمپانی D-Link در نمایشگاه CES امسال از پریزهای هوشمندی برای فضای داخل خانه و بیرون خانه رونمایی کرده که می توانند قابلیت های تازه ای به لوازم خانگی شما اضافه کنند. پریزهای Indoor Wi-Fi Smart Plug و Outdoor Wi-Fi Smart Plug دی لینک به اینترنت متصل شده و می توانند با MyDLink ادغام شوند؛ اکوسیستم این کمپانی برای دیوایس های متصل که به شما اجازه می دهد هر دستگاهی را از راه دور و از طریق موبایل هوشمندتان کنترل کنید.

علاوه بر پریزهای هوشمند، دی لینک از Wi-Fi Water Sensor هم رونمایی کرده است. این سنسور هم که برای اتصال به mydlink طراحی شده، مصرف آب را پایش کرده و نشت های احتمالی آب را بررسی می کند. این دستگاه از باتری قوت می گیرد و بنابراین می توانید آن را در هر جایی، از سینک آشپزخانه گرفته تا کنار لوله های آب قرار دهید.

این سنسور طی سه ماهه ابتدایی سال 2019 با قیمت 50 دلار عرضه می شود. در این بین پریزهای وای فای طی سه ماهه دوم 2019 از راه می رسند و فعلاً قیمت مشخصی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی