ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت جدید Wacom، بیشترین دقت استایلوس را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌کند

معمولا کم پیش می آید که در نمایشگاه CES شاهد اسمارت فون یا تبلتی باشیم که برای قشر خاصی از مردم ساخته شده باشد. اما در میان دیوایس های خانگی هوشمند، ساعت های هوشمند و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۸

معمولا کم پیش می آید که در نمایشگاه CES شاهد اسمارت فون یا تبلتی باشیم که برای قشر خاصی از مردم ساخته شده باشد. اما در میان دیوایس های خانگی هوشمند، ساعت های هوشمند و محصولات این چنینی، یک تبلت در CES 2019 به چشم می خورد که به صورت خاص برای تولیدکنندگان حرفه ای، علاقه مندان به طراحی و دانشجویان هنر ساخته است.

تبلت Wacom Cintiq 16 دستگاهی 15.6 اینچی با رزولوشن Full HD است که می توانید روی آن با استفاده از یک استایلوس که از 8192 سطح از حساسیت به فشار پشتیبانی می کند، طراحی کنید.

به همین خاطر، استایلوس Wacom Pro Pen 2 بدون هیچ تردید از منظر دقت و ظرافت رقیبی ندارد و نکته جالب تر اینکه Wacom Cintiq علی رغم ارائه چنین تکنولوژی برتری، تنها 649 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت شاید در قیاس با بسیاری از تبلت های اندرویدی مقرون به صرفه به نظر نرسد، ولی باید در نظر داشت که ارزان قیمت ترین محصول دیگر این کمپانی، یعنی Cintiq Pro 16 با قیمت 1500 دلار به فروش می رسد.

تبلت Wacom Cintiq 16

اما دلیلی که باعث می شود Cintiq 16 ارزان قیمت تر از مدل های دیگر Wacom باشد، رزولوشن تصویر پایین تر (در قیاس با رزولوشن 4K در سایر مدل ها) و پشتیبانی 72 درصدی از گاموت رنگی NTSC (در قیاس با پشتیبانی 99 درصدی از گاموت Adobe RGB در سایر مدل ها) است.

با این همه، Wacom معتقد است که Cintiq 16 غیر حرفه ای، کماکان می تواند یک دستگاه ثانویه مناسب برای هنرمندان حرفه ای باشد. در صورتی که به خرید این تبلت علاقه مند شده اید باید افزود که نمایشگر دستگاه در برابر بازتاب نور مقاوم است و مشکلی در روند طراحی به وجود نمی آورد. در این بین Wacom Pro Pen 2 از تکنولوژی «تشدید الکترومغناطیسی» پشتیبانی می کند که نیاز به باتری را از بین می برد.

از دیگر مشخصه های دستگاه باید به قطر 24.5 میلی متری آن و همچنین پایه های تاشو که به نمایشگر زاویه 19 درجه ای می بخشند اشاره کرد. در جعبه دستگاه یک کابل 3 در 1 قرار داده شده که کانکتورهای HDMI و USB را برای اتصال به ویندوز و مک شامل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی