ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آدیو تکنیکا از بهترین هدفون‌‌ های با قابلیت حذف نویز خود رونمایی کرد

کمپانی Audio-Technica در جریان CES امسال از محصولات جدیدی رونمایی کرد که سری هدفون های وایرلس و نویز کنسلینگ QuietPoint مهم ترین آنها به شمار می آیند. این خانواده مدل های توگوشی و روگوشی مختلفی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۲۰

کمپانی Audio-Technica در جریان CES امسال از محصولات جدیدی رونمایی کرد که سری هدفون های وایرلس و نویز کنسلینگ QuietPoint مهم ترین آنها به شمار می آیند. این خانواده مدل های توگوشی و روگوشی مختلفی را شامل می شود که به ادعای کمپانی سازنده، بیشترین کارایی ممکن را در حذف نویز محیطی دارند.

هدفون نویز کنسلینگ Audio-Technica

گران قیمت ترین و بهترین مدل ها در این خانواده، هدفون های روگوشی ATH-ANC900BT با قیمت 300 دلار هستند. این هدفون ها از تکنولوژی نویز کنسلینگ هیبریدی و جدید Audio-Tehnica بهره مند شده اند و با تکنیک های متفاوت، گستره وسیع تری از اصوات و فرکانس ها را ایزوله می کنند.

این هدفون ها ضمناً همراه با یک سیستم کنترل تازه از راه می رسند که به کاربر اجازه می دهد با فشار یک دکمه، قادر به فعال سازی نویز کنسلینگ یا کم کردن کارایی آن (برای زمانی که در بیرون از منزل هستید) باشد. هدفون های ATH-ANC900BT از بلوتوث 5.0 پشتیبانی و با هر شارژ، تا 35 ساعت همراهی تان می کنند.

بعد از این نوبت به هدفون روگوشی ATH-ANC500BT می رسد. مشخصات این محصول به اندازه خانواده قبلی تحسین برانگیز نیست؛ به عنوان مثال نویز کنسلینگ در این هدفون گستره کمتری از نویزها را پوشش می دهد و عمر باتری با هر شارژ 20 ساعت خواهد بود؛ اما با قیمت 100 دلار، این هدفون هم قطعاً گزینه ای ایده آل برای مشتریانی با بودجه محدودتر به حساب می آید. این مدل همراه با مدار پیشرفته ANC از راه می رسد تا صدای محیطی خنثی شود. گوشی های این مدل هم مثل مدل بالا به شکل تخت تا می شوند و به همین خاطر، برای مسافرت ها کارآمد خواهد بود.

در نهایت نوبت به هدفون توگوشی و وایرلس ATH-ANC100BT با قیمت 100 دلار می رسد. درایورهای 12 میلی متری این مدل قطعاً به اندازه درایورهای 40 میلی متری مدل های روگوشی قدرتمند نیست، اما عمر باتری 10 ساعته به هنگام استفاده از بلوتوث و نویز کنسلینگ، این هدفون را به محصولی تحسین برانگیز تبدیل می کند. ATH-ANC100BT همراه با کلاهک هایی در چهار اندازه مختلف عرضه می شود و بنابراین می توانید بهترین کلاهک را برای خود انتخاب کنید. ناگفته نماند که تمام این هدفون ها طی بهار پیش رو عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی