ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس و کیبورد جدید ریزر برای ایکس باکس وان معرفی شد

چند ماه پیش پشتیبانی رسمی از ماوس و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه شد و فاصله بین پی‌سی گیمرها و کسانی که با کنسول خود بازی می‌کنند کمتر شد. تقریبا هر ماوس و کیبورد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۵

چند ماه پیش پشتیبانی رسمی از ماوس و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه شد و فاصله بین پی‌سی گیمرها و کسانی که با کنسول خود بازی می‌کنند کمتر شد. تقریبا هر ماوس و کیبورد سیم‌دار یا بی‌سیمی را می‌توان حالا به ایکس باکس وان وصل کرد ولی شاید شما هم از آن دسته کاربرانی باشید که به یک محصول ساده فکر نمی‌کنید و می‌خواهید کنسولتان دارای یک دست ماوس و کیبورد درجه یک باشد که ریزر به این دغدغه شما پاسخ خواهد داد.

این موضوع را نباید فراموش کرد که استفاده از ماوس و کیبورد وقتی روی مبل نشسته‌اید کار ساده‌ای نیست بنابراین مدل جدید از سری Turret همانند گذشته فضای مناسبی برای این‌کار به شما ارائه می‌دهد و با یک دانگل USB می‌توان آن را به کنسول وصل کرد.

کیبورد به تنهایی یک تخته مشکی رنگ ساده با دکمه‌های مکانیکی کیبوردهای ریزر و نورهای RGB کروما است. در مدل قبلی قسمت مربوط به پد ماوس تاشدنی بود ولی در مدل جدید حالت کشویی پدید آمده.

مدل سال پیش یک پد مغناطیسی داشت ولی در مدل فعلی دو آهن‌ربا با قدرت‌های متفاوت را در جایگاه ماوس قرار داده. در کناره‌های پد نیز آهن‌رباهایی قرار گرفته که در صورت لیز خوردن ماوس، آن را در لبه‌ها نگه می‌دارد.

این کیبورد را می‌توان از طریق پورت USB-C آپدیت کرد ولی ماوس هنوز از Micro-USB استفاده می‌کند. ولی می‌شود ماوس را از طریق کیبورد شارژ کرد ولی به وسیله یک Mini-DisplayPort به کابل Micro-USB.

حتی در حالت روشن بودن حالت نوری کروما می‌شود ۱۱ ساعت عمر باتری از کیبورد و ۳۰ ساعت عمر باتری از ماوس دریافت کرد. اگر نور را خاموش کنید این میزان ساعت برای کیبورد به ۴۰ ساعت هم می‌رسد. یک دکمه مخصوص ایکس باکس هم روی کیبورد گنجانده شده که همان کار دکمه مخصوص روی کنترلر را انجام می‌دهد.

قیمت این مجموعه ۲۵۰ دلار اعلام شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی