ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اسکیت برد برقی اشتراکی؛ ایده جدید و جالب شرکت هنگ کنگی والنات تکنولوژی

این روزها تب به اشتراک گذاری خودروها بالا گرفته و شرکت های زیادی خود را برای ورود به این عرصه آماده می کنند. به غیر از اتومبیل، به اشتراک گذاری سایر وسایل نقلیه از جمله ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

این روزها تب به اشتراک گذاری خودروها بالا گرفته و شرکت های زیادی خود را برای ورود به این عرصه آماده می کنند. به غیر از اتومبیل، به اشتراک گذاری سایر وسایل نقلیه از جمله دوچرخه و اسکوتر نیز رو به گسترش بوده و به نظر می رسد در آینده نزدیک این ایده حوزه های بیشتری را در بر خواهد گرفت.

به تازگی یک شرکت هنگ کنگی به نام والنات تکنولوژی (Walnut Technology) از برنامه خود برای راه اندازی اسکیت بردهای برقی اشتراکی، خبر داده است. برای پیاده سازی این ایده، کمپانی والنات از اسکیت بردهای سری Spectra X که در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید عموم قرار گرفته اند، استفاده خواهد کرد. این شرکت به مالکین Spectra X اجازه می دهد اسکیت بردهای خود را از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی به دیگران کرایه دهند.

اسکیت برد برقی

کسانی که به دنبال یک اسکیت برد برقی برای استفاده موقت باشند، می توانند با اپلیکیشن مذکور به جستجو در منطقه جغرافیایی اطراف خود بپردارند. پس از یافتن گزینه مناسب، فرد متقاضی به مالک اسکیت برد متصل شده و از طریق چت کردن با او، مقدمات پرداخت مبلغ و اجاره فراهم می شود.

یکی از نمایندگان والنات تکنولوژی گفته سرویس این کمپانی احتمالا از ماه مارس امسال در چین راه اندازی خواهد شد. اسکیت بردهای بکار گرفته شده در سرویس مورد بحث ضد آب بوده و از باتری های قابل شارژ بهره می برند.

در زمان فعلی اطلاعاتی درباره مشخصات و توانمندی های اسکیت برد برقی Spectra X در دست نیست، اما سری Silver به عنوان قوی ترین اسکیت برد ساخت والنات، مسافت قابل پیمایشی بین 25 الی 30 کیلومتر داشته و می تواند تا 35 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. این سری با فشار پای جلو و عقب و همچنین یک اپلیکیشن مخصوص قابل کنترل هستند. بد نیست اشاره کنیم اسکیت بردهای سری Silver در سال 2017 معرفی شده و قیمتی برابر با 1,399 دلار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی