ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون اولد پاناسونیک
تکنولوژی

پاناسونیک از تلویزیون OLED مخصوص تماشای فیلم خود رونمایی کرد

پاناسونیک دیگر مثل گذشته در ساخت تلویزیون فعال نیست، با این وجود در نمایشگاه CES امسال با محصول جدیدی حاضر شده است. تلویزیون اولد GZ2000 پاناسونیک از وضوح 4K بهره می‌برد و به دلیل پنل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰

پاناسونیک دیگر مثل گذشته در ساخت تلویزیون فعال نیست، با این وجود در نمایشگاه CES امسال با محصول جدیدی حاضر شده است. تلویزیون اولد GZ2000 پاناسونیک از وضوح 4K بهره می‌برد و به دلیل پنل منحصر به فردی که دارد، بیش از هر چیز برای تماشای فیلم‌های سینمایی مناسب است.

پنل این تلویزیون اولد با مشورت استفان سانِن‌فلد، یک متخصص رنگ‌آمیزی در هالیوود طراحی شده تا رنگ‌ها را به طبیعی‌ترین و زنده‌ترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. همچنین پاناسونیک پشتیبانی از تکنولوژی‌های دالبی ویژن و +HDR10 را هم در این تلویزیون لحاظ کرده که مورد دوم، جزو پتنت‌های ثبت شده سامسونگ به شمار می‌آید.

تلویزیون اولد پاناسونیک

پشتیبانی از HLG Photo برای نمایش طیف گسترده رنگی HDR و همچنین وجود اسپیکرهای دالبی اتمس در بدنه نیز GZ2000 را به یک تلویزیون فوق‌العاده برای تماشای فیلم‌های سینمایی تبدیل کرده‌اند.

جالب است بدانید که تلویزیون جدید پاناسونیک می‌تواند از دو دستیار هوشمند الکسا و گوگل اسیستنت هم فرمان بگیرد. اما از منظر نرم‌افزار و رابط کاربری، پاناسونیک نسخه چهارم My Home Screen را به طور پیش‌فرض روی این تلویزیون نصب کرده تا کاربران برای دسترسی به تنظیمات تجربه‌ لذتبخش و آزادانه‌ای داشته باشند.

به گفته پاناسونیک، صفحه خانگی تلویزیون نیز می‌تواند به دلخواه کاربران شخصی‌سازی شود. تا این لحظه قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نشده، اما با توجه به امکانات یاد شده شکی نیست که با یک تلویزیون ارزان قیمت مواجه نخواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی