ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

امین‌الضرب
تکنولوژی

نشان امین‌الضرب به مدیران دیجی‌کالا و آپارات اعطا شد

در سومین دوره مراسم اعطای لوح و نشان «امین‌الضرب» از سه فعال استارت‌آپی تقدیر شد. در مراسم امروز که توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد علاوه بر اعطای لوح و نشان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۳

در سومین دوره مراسم اعطای لوح و نشان «امین‌الضرب» از سه فعال استارت‌آپی تقدیر شد. در مراسم امروز که توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد علاوه بر اعطای لوح و نشان امین‌الضرب به دو پژوهشگر فرهنگی، دو صنعتگر و دو پیشکسوت حوزه اقتصاد، به «محمدجواد شکوری‌مقدم»، مدیرعامل «صبا ایده» و بنیانگذار سایت‌های آپارات و فیلیمو و هم چنین «سعید محمدی» و «حمید محمدی»، بنیانگذاران سایت دیجی‌کالا لوح و نشان امین‌الضرب از اتاق تهران داده شد.

«اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور در این برنامه گفت که کشور برای گذراندن شرایط سخت این روزها نیازمند نوآوری و خلاقیت در راهکارها و کشف کارآفرینان جدید است. جهانگیری به دریافت نشان امین‌الضرب توسط فعالین استارت‌آپی یعنی موسسین دیجی‌کالا و آپارات اشاره کرد و گفت در کارآفرینی باید به سمت فناوری های نوین منطبق بر تغییرات جمعیتی و اجتماعی کشور حرکت کرد:

«باید میدان برای جوانان و زنان فراهم باشد؛ چراکه از این گروه‌ها کارآفرینان بزرگی در اقتصاد کشور ظهور خواهد کرد. خیلی از افرادی که تصور نمی شد، امروز با اتکا بر تغییرات به جایگاه‌های بلندی در عرصه کارآفرینی رسیدند و خیلی از بزرگانی که درگذشته وجود داشتند امروز وجود ندارند. دلیل این صعود و افول ها هماهنگی با تغییرات است امروز شتاب و گستردگی فراوانی به خود گرفته‌است. با شناسایی و تقویت فرصت های جدید کارآفرینی باید نگرانی و ابهام نسبت به آینده کشور را از کاهش دهیم و با کمک به یکدیگر و خلق فرصت های جدید این دوران سخت را پشت سر بگذاریم. در این شرایط تنها شجاعت، خلافیت و نوآوری به داد ما می‌رسد.»

امین‌الضرب

«حمید محمدی» هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا پس از دریافت لوح و نشان امین‌الضرب گفت که این نشان بار سنگینی روی دوش ما قرار خواهد داد:

«جامعه ما به چنین نشان هایی برای داشتن الگوی موفق و شنیدن و دیدن داستان های موفقیت نیاز دارد.ما به عنوان نسل بعد از انقلاب، این رویا را داشتیم که کشور ماهم مانند کشورهای بزرگ دنیا با برندهای مطرح شناخته شود. ما هم تلاش می کنیم که با اعتماد مردم بتوانیم در آینده یکی از این برندهای بزرگ ملی کشور را ایجاد کنیم.»

امین‌الضرب

در این مراسم ابتدا از استاد «محمدعلی موحد» و استاد «عزت‌الله فولادوند» به عنوان دو چهره فرهنگی و پژوهشگر اثرگذار در حوزه اقتصاد تقدیر به عمل آمد. پس از آن «سیدابوالقاسم مرتضوی»، بنیانگذار کارخانه آرد ستاره و «لئون آهارونیان» مدیرعامل شرکت ستی و از فعالان صنعت حمل‌ونقل به عنوان دو چهره پیشکسوت صنعت و اقتصاد با اهدای لوح و نشان امین‌الضرب تقدیر به عمل آمد. همچنین لوح و نشان امین‌الضرب به سلطان‌«حسین فتاحی» بنیانگذار کارخانه تولید لوازم خانگی امرسان و «اکبر ابراهیمی» رئیس هیات مدیره گروه صنعتی پاکشوما به پاس فعالیت‌های صنعتی‌، تولید و ایجاد اشتغال از سوی اتاق بازرگانی تهران اهدا شد.

نشان امین‌الضرب از پیشکسوتان بخش‌خصوصی تقدیر می‌کند. برخی از کارشناسان اعتقاد دارند حرکت در مسیر ماندگاری و ارتقای ارزش این تندیس نیازمند این است که اتاق بازرگانی دایره داوری‌ها و شاخص‌ها را روشن‌تر و شفاف‌تر کند. این جایزه باید از حالت تزئینی و نمادین خارج شود و به ابزاری تبدیل شود که بتواند بستر کارهای دیگر را فراهم کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    خنده دار اینکه این دولت مسخره و این جهانگیری با اون داداش کلاه بردارش که مملکت رو گند کشیدن اومدن از اینها قدردانی کردند. برو دلار ۴۲۰۰ که مملکت رو نابود کرد رو برگردون خزانه

  • molavy
    molavy | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    واقعا آپارات خیلی خوب عمل کرده
    ولی دیجی کالا یک خرید میکنی یک هفته بعد میفرسته برات

  • کاربرمنفعل
    کاربرمنفعل | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    واقعا هیچگونه نواوری از این برنامه ها ندیدم‌ . برنامه های هستند که فقط برباپه درامد از تحریم ها و کپی کامل از محصلات خارجی (مخصوصا اپارات) پایه گذاری شده اند

  • herogame
    herogame | ۱۸ دی ۱۳۹۷

    مردم همه ناراضین از عملکرد دیجی کالا و فعالیت آپارات زوری بجای یوتیوب! اینا بهشون لوح تقدیر میدن اگه اینجا دیوونه خونه نیست پس چیه؟

مطالب پیشنهادی