ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با دمیدن در دستگاه سنجش متابولیسم بدن لومن وزنتان را کاهش دهید

مرداد ماه بود که شرکت لومن برای دستگاه سنجش متابولیسم بدن انسان در وبسایت Indiegogo موفق به کسب درآمد حدودا دو میلیون دلاری شد و حالا در مراسم CES به رونمایی از محصول نهایی پرداخت. ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۵

مرداد ماه بود که شرکت لومن برای دستگاه سنجش متابولیسم بدن انسان در وبسایت Indiegogo موفق به کسب درآمد حدودا دو میلیون دلاری شد و حالا در مراسم CES به رونمایی از محصول نهایی پرداخت. هدف این دستگاه این است که کاربران با دمیدن در آن میزان تغییرات متابولیسم بدن خود را مشاهده نمایند.

دستگاه یاد شده سنجش تغییرات متابولیسم بدن را با مطالعه روی دی اکسید کربن انجام می‌دهد و از لحاظ تئوری می‌تواند به افراد کمک کند تا با انتخاب حرکات ورزشی و رژیم غذایی بهتر نسبت به کاهش وزن خود اقدام نمایند.

لومن مدعی است که بنا بر تحقیقات انجام گرفته، افرادی که با استفاده از دستگاه این شرکت میزان تغییرات متابولیسم بدن خود را مورد ارزیابی قرار دادند، دچار کاهش وزن شدند. در حال حاضر وضعیت برای لومن خوب پیش می‌رود و این شرکت اعلام کرده که تا تیرماه دستگاه‌های خود را برای حامیان ارسال خواهد کرد.

لومن برای تولید این دستگاه، ابتدا ایده‌ی خود را در وبسایت Indiegogo مطرح کرد تا نظرات افراد بیشتری را جلب کند. افرادی که در این وبسایت با پرداخت پول، از این محصول حمایت کرده‌اند، حامیان این پروژه محسوب می‌شوند که لومن وعده داده تا تیرماه سال آینده دستگاه‌ها به دستشان خواهد رسید. همچنین کسانی که از امروز این محصول را پیش خرید کنند می‌توانند مردادماه منتظر دریافت این دستگاه باشند.

بدون شک لومن یک دستگاه مدرن و هوشمند به شمار می‌رود و بی شباهت به محصولاتی مثل Apple Health و گوگل فیت نیست. البته هنوز مشخص نیست که به طور عملی این دستگاه تا چه حد بتواند باعث کاهش وزن افراد شود. اما ارزیابی بدن و سنجش متابولیسم برای داشتن زندگی سالمتر می‌تواند بسیار مفید باشد.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد با توجه به حمایت افراد از این محصول، بتوان به زودی منتظر بود تا دستگاه یاد شده وارد بازار شود تا به طور دقیق‌تر مشاهده کرد که تا چه حد می‌تواند به کاهش وزن افراد کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • CCR
    CCR | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    وای دیجی این گجت و اسراعیلیا ساختن مثل نارنجی فیلتر و تعطیل نشی صلبات ?

مطالب پیشنهادی