ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور گیمینگ و خمیده جدید MSI با دستیار صوتی از راه می رسد

گذشته از چند لپتاپ گیمینگ مجهز به کارت های گرافیک سری RTX انویدیا و یک دسکتاپ کوچک، MSI دو مانیتور بسیار جذاب نیز با خود به CES 2019 آورده است که قابلیت هایی غیرمنتظره ارائه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

گذشته از چند لپتاپ گیمینگ مجهز به کارت های گرافیک سری RTX انویدیا و یک دسکتاپ کوچک، MSI دو مانیتور بسیار جذاب نیز با خود به CES 2019 آورده است که قابلیت هایی غیرمنتظره ارائه می کنند.

جالب ترین مدل، مانیتور جدید MSI Optix MPG341CQR است که پنلی 34 اینچی و خمیده دارد. این مانیتور رزولوشن 3440x1400 را به نمایش در می آورد و همراه با نرخ به روزرسانی 144 هرتز و زمان پاسخدهی 1 میلی ثانیه ای، طی ژوئن یا جولای امسال با قیمت 899 دلار عرضه می شود. زیر پنل VA مانیتور، نورپردازی های RGB به چشم می خورد اما تحسین برانگیز ترین ویژگی، بانجی ماوس و پایه دوربینی است که روی بدنه دستگاه قرار گرفته. یکی از سخنگویان MSI می گوید که حتی دوربین های DSLR کوچک را نیز به این پایه دوربین متصل کرد.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MPG341CQR

MSI چند مشخص جالب برای مانیتور گیمینگ خود در نظر گرفته که به نظر آزمایشی می رسند. زیر پنل نمایشگر یک دوربین و یک میکروفون به چشم می خورد که برای ادغام با هوش مصنوعی استفاده می شوند. این مانیتور ضمناً یک دستیار صوتی خواهد داشت که می توانید تغییر تنظیمات مانیتور (مثل میزان روشنایی) یا دسکتاپ را به او بسپارید.

اما اگر اهل بازی های ویدیویی نیستید، مانیتور Prestige PS341WU (با قیمت 1799 دلار) احتمالاً جذابیت بیشتری برایتان داشته باشد. این مانیتور از طراحی تمام سفید بهره مند شده و همراه با یک پایه مستطیل شکل از راه می رسد که گرچه لزوماً کاربردی به نظر نمی رسد، اما ظاهری مینیمال به دستگاه بخشیده. نمایشگر 34 اینچی دستگاه تخت است و رزولوشن 512x2160 را با نرخ به روزرسانی 60 هرتز به نمایش در می آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    دست شما درد نکنه بابت بروزرسانی،اما منظور از تم تاریک که حداقل من یک نفر درخواست کرده بودم،تم تاریک مخصوص صفحه نمایش اولد بود

    • MarShaL
      MarShaL | ۱۹ دی ۱۳۹۷

      کاش یه قابلیت اضافه کنه وقتی کسی جواب کامنتت رو میده خبر دار بشی

مطالب پیشنهادی