ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تریلر Metro Exodus
ویجیاتو - بازی

دومین تریلر Metro Exodus به درون مایه داستان بازی می‌پردازد

در این چند وقت اخیر اخبار زیادی در مورد اثر مورد انتظار Metro Exodus شنیدیم. اول مشخص شد که بازی دارای حالت فوتو مود است و از ویژگی ری تریسینگ انویدیا نیز روی پی‌سی پشتیبانی می‌کند. ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

در این چند وقت اخیر اخبار زیادی در مورد اثر مورد انتظار Metro Exodus شنیدیم. اول مشخص شد که بازی دارای حالت فوتو مود است و از ویژگی ری تریسینگ انویدیا نیز روی پی‌سی پشتیبانی می‌کند. اما حالا دومین تریلر داستانی بازی منتشر شده که در انتهای این متن می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تمرکز این تریلر کاملا روی داستان Metro Exodus گذاشته شده و در آن صدای آنا (یکی از شخصیت‌های مهم سری مترو) را داریم که به روایت قصه و ماجراجویی تازه‌ آرتیوم می‌پردازد. اینطور که به نظر می‌رسد آنا و آرتیوم اعتقاد دارند که زندگی حتی خارج از درهای بزرگ متروهای یخ زده نیز در جریان است و وقت آن رسیده که مردم دوباره پا به جهان بیرون از تونل‌های تاریک بگذارند.

تریلر Metro Exodus

البته اینطور که از تریلر پیداست گویا این اعتقادات با نظر رهبران فعلی مردم منافات دارد و آن‌ها هیچ میلی به ترک متروها ندارند. احتمالا همینجاست که پیچش‌های اصلی داستان اتفاق می‌افتند و هدف غایی Metro Exodus شکل می‌گیرد. در کنار تمام این‌ها، تریلر جدید Metro Exodus شما را با محیط‌های جدیدی آشنا می‌کند که پیش‌تر شاهد هیچکدام از آن‌ها در سری بازی‌های مترو نبودید.

حالا بازی شما را به جهان بیرون از متروهای تو در تو می‌کشد و همانطور که از تریلر پیداست باید انتظار محیط‌های متنوع‌تری را بکشیم که حضورشان در کل سری بی‌سابقه است. Metro Exodus حتی پایش را در متنوع‌تر کردن محیط‌هایی که داستان بازی در آن‌ها روایت می‌شود نیز فراتر گذاشته و در کنار مناطق یخ زده پوشیده از برف و جنگل‌های سر سبز، محیط‌های کوهستانی و بیابانی را نیز به بازی اضافه کرده است.

همین‌ها به تنهایی سورپرایزهای بزرگی برای طرفداران سری بازی‌های مترو به حساب می‌آیند اما 4A Games اعلام کرده که کارش هنوز تمام نشده و برای روزهای آینده برنامه‌های خاصی تدارک دیده. ناگفته نماند که دیگر چیزی هم به زمان انتشار Metro Exodus باقی نمانده و این اثر در تاریخ ۲۶ بهمن امسال برای پی‌سی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • samancent
    samancent | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    بیا لعنتی ?

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    Ba bah

مطالب پیشنهادی