ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لامبورگینی هوراکان Evo معرفی شد؛ گاوی که مدام خشمگین تر می شود

پس از انتشار چند تصویر مبهم، بالاخره کمپانی ایتالیایی لامبورگینی از نسخه جدید هوراکان با پسوند Evo رونمایی کرد. این نسخه هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی بهینه سازی شده و می ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۱۵

پس از انتشار چند تصویر مبهم، بالاخره کمپانی ایتالیایی لامبورگینی از نسخه جدید هوراکان با پسوند Evo رونمایی کرد. این نسخه هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ فنی بهینه سازی شده و می توان آن را به نوعی فیس لیفت هوراکان استاندارد نامید.

2020-lamborghini-huracan-evo (13)

ابتدا به معرفی مشخصات فنی هوراکان Evo می پردازیم. موتوری که در Evo به کار گرفته شده، در واقع همان نمونه ای است که در بخش میانی هوراکان پرفورمانته دیده می شود. بنابراین احتمالا می دانید که این موتور 5.2 لیتری V10 توانایی تولید 630 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را دارد.

2020-lamborghini-huracan-evo (9)

با تکیه بر این موتور قدرتمند تنفس طبیعی لامبورگینی هوراکان Evo در عرض 2.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند که این رقم در مقایسه با نسخه استاندارد 0.3 ثانیه بهبود یافته است. در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم و فشردن پدال گاز تا انتها، Evo می تواند مثل نسخه استاندارد نهایت سرعت 325 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

2020-lamborghini-huracan-evo (5)

به غیر از ارتقای موتور، لامبورگینی تکنولوژی چرخ های عقب فرمان پذیر و سیستم تورک وکتورینگ (توزیع بهینه گشتاور) را نیز به هوراکان Evo آورده است تا این خودرو از چابکی و پایداری بیشتری برخوردار باشد. علاوه بر این سنت آگاتایی ها با بازنگری در سیستم تعلیق فعال، از کمک فنرهای تطبیق پذیر لحظه ای در Evo استفاده نموده و سیستم چهار چرخ محرک را طوری تنظیم کرده اند که امکان ارسال تمام نیرو به فقط یک چرخ وجود داشته باشد.

2020-lamborghini-huracan-evo (16)

در بخش ظاهری، سپر جلو و عقب خشن تر، اگزوزهای اقتباس شده از پرفورمانته، رینگ های 20 اینچی آلیاژی جدید و شکل متفاوت ورودی های هوای جانبی هوراکان Evo را از نسخه استاندارد متمایز می کنند.

2020-lamborghini-huracan-evo (7)

اما در داخل کابین بی شک بزرگ ترین تغییر به اضافه شدن یک نمایشگر بزرگ بر روی کنسول میانی مربوط می شود. این نمایشگر 8.4 اینچی لمسی از اپل کارپلی، فرمان های صوتی و ژست های چند انگشتی پشتیبانی نموده و راننده می تواند از طریق آن امکانات مختلف خودرو از قبیل وضعیت صندلی یا سیستم تهویه را تنظیم و کنترل کند. ضمن اینکه لامبورگینی امکان سفارش یک سیستم تله متری با دوربین دوگانه را نیز فراهم کرده تا علاقه مندان به واسطه آن بتوانند عملکرد خود در پیست را مشاهده کنند.

2020-lamborghini-huracan-evo (1)

آنطور که لامبورگینی اعلام کرده، تحویل هوراکان Evo از بهار امسال آغاز خواهد شد. برای این خودرو قیمتی برابر با 261,274 دلار در ایالات متحده تعیین شده که در صورت سفارش آپشن های مختلف، فراتر نیز خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Nima Amiri
    Nima Amiri | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    ماشین جدید سایپا هم معرفی شد با این مقایسه ش کنید

  • ebrahimi۲۷۲۳
    ebrahimi۲۷۲۳ | ۱۹ دی ۱۳۹۷

    این ماشینه پرایدم ماشینه☺

    • amir rahimi
      amir rahimi | ۱۹ دی ۱۳۹۷

      فکر میکردم گونه شما که زیر معرفی هر ماشین اینو مینویسن منقرض شده.

      • ebrahimi۲۷۲۳
        ebrahimi۲۷۲۳ | ۲۴ دی ۱۳۹۷

        شرمنده به تولید ملی توهین شد وگرنه پراید کجا این کجا?جمع کن باوا

مطالب پیشنهادی