ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ به اتصال مغناطیسی گوشی‌ها اشاره می‌کند

چند سالی است که سامسونگ قصد دارد موبایل تاشو تولید کند و حتی نمونه‌ای از ان را هم معرفی کرده است. حال پتنت جدیدی از این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی کره‌ای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۰ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

چند سالی است که سامسونگ قصد دارد موبایل تاشو تولید کند و حتی نمونه‌ای از ان را هم معرفی کرده است. حال پتنت جدیدی از این شرکت منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی کره‌ای قصد دارد روش دیگری را هم برای استفاده از دو نمایشگر هوشمند امتحان کند.

در این پتنت به مکانیزمی اشاره شده که با استفاده از آن می‌توان دو تلفن هوشمند را به هم متصل نمود و محتوای تصویری را روی دو نمایشگر مشاهده نمود. بدین ترتیب خبری از لولا و صفحه نمایش تاشو نخواهد بود و کاربر با اتصال دو موبایل به همدیگر می‌تواند نمایشگر پیش روی خود را گسترش دهد.

در پتنت جدید سامسونگ دو تلفن هوشمند به نمایش درآمده که هر کدام اجزای داخلی جداگانه‌ی خود را دارند اما سه آهنربا در گوشه‌ها و لبه‌ی کناری آنها تعبیه شده که می‌توانند به یکدیگر وصل شوند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند این دو موبایل را به روش‌های مختلف بهم وصل کنند.

در یک سمت این تلفن‌های هوشمند، آهنربای استوانه‌ای بزرگی قرار می‌گیرد که نوار عمودی کنار گوشی را پر می‌کند. با استفاده از این آهنربا، می‌توان دو گوشی را کنارهم قرار داد و اندازه نمایشگر را به نوعی دو برابر نمود.

روش دیگری هم برای اتصال دو گوشی در نظر گرفته شده و می‌توان دو موبایل را به صورت برعکس کنار هم قرار داد. کاربر با این روش می‌تواند از دوربین یک تلفن هوشمند برای عکسبرداری استفاده کند و در صفحه نمایش موبایل دیگر، تصویر خود را مشاهده نماید.

همانطور که می‌دانید موبایل تاشوی سامسونگ هنوز معرفی نشده و تنها نمونه‌ی اولیه‌ای از این تلفن هوشمند در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت به نمایش در‌آمده است. گزارش شده بود که ممکن است سامسونگ از این موبایل تاشو در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کند یا حتی جزئیاتی از آن فاش سازد اما این اتفاق هنوز رخ نداده و بعید است در روز‌های پایانی این نمایشگاه از تلفن هوشمند یاد شده خبری منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی