ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سمعک Eargo Neo با ابعاد کوچک و طراحی زیبا معرفی شد

استفاده از سمعک برای افرادی که مشکل شنوایی دارند تقریباً ناگزیر است؛ با این حال ابعاد بزرگ اکثر مدل های متداول این وسیله و همچنین طراحی نه چندان زیبای سمعک های موجود در بازار باعث ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

استفاده از سمعک برای افرادی که مشکل شنوایی دارند تقریباً ناگزیر است؛ با این حال ابعاد بزرگ اکثر مدل های متداول این وسیله و همچنین طراحی نه چندان زیبای سمعک های موجود در بازار باعث شده بسیاری از افرادی که نیازمند استفاده از آن هستند، به خاطر سختی استفاده و ظاهر غیر قابل قبول، تنها در موارد ضروری سمعک بزنند.

در پاسخ به مشکل مذکور، کمپانی Eargo از سال 2015 اقدام به تولید سمعک های کوچک با طراحی مدرن کرده تا طیف وسیع تری از افراد را به استفاده از این ابزار کارآمد علاقه مند کند. در واقع شرکت مورد بحث معتقد است سمعک باید به اندازه ای زیبا باشد که افراد کم شنوا خود بخواهند از آن استفاده کنند، نه اینکه مجبور باشند.

سمعک

حالا شرکت ایرگو در نمایشگاه CES 2019 از یک مدل جدید به نام Neo رونمایی کرده که با ابعاد بسیار کوچک و قرارگری داخل گوش، هنگام استفاده توسط اطرافیان مورد توجه قرار نخواهد گرفت و برای کاربر از این نظر مشکلی ایجاد نمی کند.

طراحی ITE یا داخل گوش نئو باعث شده هنگام استفاده از عینک نیز محدودیتی برای کاربر ایجاد نشود و برخلاف سمعک‌های پشت گوشی، در طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود.

محفظه نگهدارنده ایرگو نئو انرژی لازم را تا یک هفته تأمین می کند

اما مهم ترین ویژگی Neo، محفظه نگهدارنده آن است که مانند ایرپادهای اپل کار شارژ سمعک را نیز انجام داده و به گفته سازنده، تا یک هفته انرژی لازم برای استفاده روزمره را فراهم خواهد کرد. این محفظه همچنین به بلوتوث مجهز شده و زمانی که سمعک‌ها داخل آن قرار می گیرند، امکان اعمال تنظیمات را از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند فراهم می کند.

سمعک

گفتنی است پکیج Eargo Neo شامل محفظه نگهدارنده و یک جفت سمعک، 2550 دلار قیمت دارد که در مقام مقایسه، محصولات مشابه رقیب بدون محفظه مذکور و به صورت تکی، با قیمت حدودی 2000 دلار به فروش می رسند.

ایرگو نئو سه هفته دیگر به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی