ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال‌جی در فاصله 6 سانتیمتری از دیوار هم کار می‌کند

شرکت ال جی سال گذشته و طی نمایشگاه CES از نسل اول ویدیو پروژکتور لیزری خود رونمایی کرد که تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد. حالا کمپانی کره ای با نسخه جدید ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۳

شرکت ال جی سال گذشته و طی نمایشگاه CES از نسل اول ویدیو پروژکتور لیزری خود رونمایی کرد که تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد. حالا کمپانی کره ای با نسخه جدید محصول مورد بحث بار دیگر به CES آمده و توجه بسیاری از حضار را به خود جلب کرده است.

پروژکتور لیزری

ویدیو پروژکتور لیزری جدید ال جی با شماره مدل HU85L نسبت به نسخه سال قبل از نظر طراحی کاملاً تغییر کرده و حالا به جای بدنه کشیده و ایستاده، از طراحی متداول تر جعبه ای بهره می برد. این سبک طراحی در کنار رنگ خاکستری بدنه، یکپارچگی بیشتری با دکوراسیون داخل منزل داشته و فضای کمتری نیز اشغال خواهد کرد.

پروژکتور لیزری ال جی توانایی نمایش تصویر 120 اینچی را هم دارد

به گفته ال جی، مهم ترین ویژگی پروژکتور لیزری جدید فناوری UST یا پرتاب فوق نزدیک است که به دستگاه اجازه می دهد در فاصله کمتر از 6 سانتیمتر با دیوار قرار گرفته و تصویر 4K به ابعاد 90 اینچ را نمایش دهد. جالب است بدانید که در صورت قرار دادن HU85L در فاصله 18 سانتیمتری، ابعاد تصویر به 120 اینچ نیز خواهد رسید.

پروژکتور لیزری

در کنار اندازه تصویر قابل توجه، محصول جدید ال جی از هوش مصنوعی نیز بهره مند بوده و با پلتفرم ThinQ AI امکان دریافت دستورهای صوتی را خواهد داشت. در ضمن یک ریموت کنترل "جادویی" نیز برای HU85L در نظر گرفته شده که با میکروفون داخلی دستورات صوتی را دریافت کرده و همچنین از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور لیزری ال جی روشنایی تصویر 2500 لومن داشته و با پورت HDMI، اترنت و USB امکان اتصال دستگاه های مختلف و برقراری ارتباط اینترنتی را در اختیار خواهد داشت.

پروژکتور لیزری

گفتنی است کمپانی کره ای هنوز قیمت نهایی و تاریخ عرضه HU85L را مشخص نکرده اما با توجه به سابقه قیمت گذاری چنین محصولاتی، احتمالاً با رقم چند هزار دلاری رو به رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی