ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دموی قابل بازی رزیدنت اویل ۲ منتشر شد [دانلود کنید]

با اینکه دیگر چیزی به زمان عرضه Resident Evil 2 باقی نمانده اما کپکام همین چند ساعت پیش دمویی از بازی منتشر کرد که شما با تجربه آن می‌توانید بهتر حس و حال اتمسفر بازی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۱ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۲

با اینکه دیگر چیزی به زمان عرضه Resident Evil 2 باقی نمانده اما کپکام همین چند ساعت پیش دمویی از بازی منتشر کرد که شما با تجربه آن می‌توانید بهتر حس و حال اتمسفر بازی را درک کنید و با مکانیک‌های گیم‌پلی این بازسازی جذاب بیشتر آشنا شوید.

این دموی وان شات با قرار دادن گیمر در نقش لئون کندی، ۳۰ دقیقه به او فرصت می‌دهد که در دنیای وحشت زده راکون سیتی یکی از ماموریت‌های بازی را به پایان برساند. البته در بازی اصلی شما مجبور به انتخاب لئون به عنوان کاراکتر اصلی خود نیستید و می‌توانید در کنار او با کلر ردفیلد، ایدا وانگ و چند کاراکتر دیگر هم به بازی بپردازید.

دموی رزیدنت اویل ۲

در کنار این‌ها دموی بازی، حاوی یک تریلر اختصاصی از رزیدنت اویل ۲ نیز هست که شما می‌توانید با دانلود و تجربه دمو، به تماشای این تریلر نیز بنشینید. ناگفته نماند که دموی بازی مورد انتظار رزیدنت اویل ۲ هم اکنون برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و استیم در دسترسی قرار گرفته و شما می‌توانید با کلیک روی لینک‌های فوق، آن را دانلود و تجربه کنید. ما هم در دیجیاتو به تجربه این دمو می‌نشینیم و در آینده‌ای نه چندان دور از ویژگی‌های مثبت و منفی آن برایتان خواهیم گفت.

رزیدنت اویل ۲ یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آید و بسیاری از طرفداران سری می‌خواهند ببینند که سرانجام بازسازی یکی از به یاد ماندنی‌ترین آثار ژانر وحشت در نهایت چطور از آب در می‌آید. بازسازی رزیدنت اویل ۲ در پنجم بهمن برای پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد و باید ببینیم که این اثر می‌تواند شگفتی نسخه اصلی را تکرار کند یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeid
    Saeid | ۲۲ دی ۱۳۹۷

    نیم ساعت ک فقط میره واسه لودینگ
    با این وضعیت نت ایران نمبصرفه

مطالب پیشنهادی