ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسکات بردلی
تکنولوژی

استعفای مدیر ارشد هواوی در کانادا همزمان با تشدید بازرسی‌های امنیتی

با افزایش تنش ها بین چین و کشورهای غربی یکی از مدیران ارشد هواوی در کانادا و سخنگوی این شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرده است. « اسکات بردلی »، معاون ارشد هواوی در کانادا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

با افزایش تنش ها بین چین و کشورهای غربی یکی از مدیران ارشد هواوی در کانادا و سخنگوی این شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

« اسکات بردلی »، معاون ارشد هواوی در کانادا با انتشار پستی در لینکدین این تصمیم را علنی ساخت اما به دلیل اصلی آن اشاره نکرد. با این حال به باور برخی تشدید بازرسی ها از معیارهای امنیتی این شرکت در این کناره‌گیری بی تاثیر نبوده است.

وی در یادداشتی مدعی شده که تصمیم وی برای خروج به صورت ناگهانی اتخاذ نشده و اتفاقات رخ داده طی یک سال و نیم گذشته به این امر منجر شده است.اسکات بردلی

اسکات بردلی از سال ۲۰۱۱ و پس از ترک مدیریت Bell Media و همچنین شکست در انتخابات به هواوی پیوست. در کارنامه بردلی ریاست انجمن 5G کانادا نیز دیده می شود که در قالب یک گروه تجاری، پیاده سازی نسل ارتباطی بعدی را ترویج و تسهیل می کرد.

«اریک لی»، رییس شعبه کانادایی هواوی با ارسال یادداشتی به کارکنان از نقش بردلی در رشد این کمپانی و ایجاد روابط با دولت تشکر نمود و اعلام کرد که در آینده نیز از مشاوره های وی استفاده خواهد شد.

این مدیر سابق طی حضورش در هواوی کانادا تلاش های بسیاری را برای افزایش شهرت و اعتبار هواوی انجام داد و به دنبال رفع نگرانی هایی کاربران در مورد ارتباط میان این شرکت و دولت چین بود.

با این حال در هفته های اخیر و در پی بازداشت «منگ وانژو»، مدیر مالی ارشد هواوی در کانادا تنش های بسیاری بین پکن و اتاوا در گرفت تا جایی که دولت چین کانادا را به اقدامات تلافی جویانه تهدید و ۱۳ شهروند این کشور را بازداشت کرد.

مشکلات هواوی به همین جا ختم نمی شود و روز گذشته یکی از کارکنان ارشد بخش مالی هواوی در لهستان نیز به اتهام جاسوسی برای چینی ها بازداشت شد که در صورت اثبات جرم ممکن است به ده سال زندان محکوم شود. وزارت خارجه چین نگرانی عمیق خود را از بازداشت این فرد ابراز کرده و هواوی نیز با انتشار بیانیه ای بر پایبندی این شرکت به قوانین لهستان تاکید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    صدای کوبیدن میخ های تابوت هواوی بلند شده ? ?

مطالب پیشنهادی